Musikk for oss ivf slitere ❤

Dytter på denne.

En sang som har betyd utrolig mye for meg, både i prøveperioden og kanskje enda mer etter at jeg ble gravid og fikk barn er "Vi lovar" med Eva Weel Skram. Den er også fin i orginalen - Besvärjelse - Oscar Danielson. Har grått mange tårer til den sangen, både triste, frustrerte, glade og takknemlige!

Last edited:
Å herregud jeg sitter og hører på sangen på trikken med tårer i øynene. Jeezez! skylder på synarela :p blir så lettrørt på disse medisinene.
Da er vi to :p :laughing001

«Move» av TobyMac

Den sangen hjalp meg mye i den verste tiden.
Gikk turer med hunden i regnet sent på kvelden da det var mørkt og strigråt.
Får fortsatt tårer i øynene når jeg hører på den.

«Another heartbreak day
Feels like you’re miles away
Don’t even need no shade
When your sun don’t shine, shine

Too many passin’ dreams
Roll by like limousines
It’s hard to keep believin’
When they pass you by and by

I know your heart been broke again
I know your prayers ain’t been answered yet
I know you’re feeling like you got nothing left
Well, lift your head, it ain’t over yet, ain’t over yet so» osv....

Passer så sinnsykt godt.

Jeg har fått tringerfinger med sangen follow rivers på hjernen dette forsøket :hilarious:
Så den går igjen her...

Tro det eller ei, men Miley Cyrus med «The climb»! Får alltid en litt sånn «fuck this, men jeg SKAL klare det - må bare være sterk litt til...»-feeling når jeg hører den.

Den gir liksom et perspektiv på at det er alltid et fjell vi skal gå, og at veien dit kan være tung og lang, men du klarer det hvis du bare fortsetter med å være sterk og stå på. Til slutt oppnår du drømmen din [emoji173]️

IMG_6681.JPG

Rascal flatts - Bless the Broken Road :Heartred

Hørte på Norah Jones før jeg skulle sette sprøytene for å roe ned:p

Ellers hørte jeg innmari mye på bird set free av Sia... Det var noe i stemningen i sangen som fanget de følelsene jeg hadde på dårlige dager... Men prøvde som oftest å avslutte dagen med 90-tall hits for å trekke opp humøret igjen da:joyful:

Back
Topp