Musebæsj

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Ryddet i kjøkkenskapet under vasken i dag, og oppdaget en god del musebæsj! [:'(] Har støvsugd og vasket godt nå, så får vi se om det kommer mere. Krysser fingrene for at vi bare har slurvet tidligere og det er rester fra den ene musa vi så for lenge siden.

Er ikke redd mus da, men det er jo ikke særlig hygienisk, spesielt når vi har ei lita bolle som holder mye til på gulvet og eter på alt hun får tak i. [8|]

Ikkje noke kjekt å finne musebæsj nei.
Håper det ikkje dukker opp meir [:)]

æsj - jeg hater sånt...[:'(][8D] Verste jeg vet, føler det er skittent overalt etter jeg har sett slikt! Håper dere slipper mer musebæsj![:)][:)] kan jo prøve med en felle inni skapet?:) I tilfelle liksom?

ORIGINAL: hugsyn

æsj - jeg hater sånt...[:'(][8D] Verste jeg vet, føler det er skittent overalt etter jeg har sett slikt! Håper dere slipper mer musebæsj![:)][:)] kan jo prøve med en felle inni skapet?:) I tilfelle liksom?

Vet du, sist vi hadde mus her, da fantes det ikke musefeller på en eneste butikk i hele byen. Så det har vi ikke. [8|]
Men vi fikk rottegift av husverten, som han la i matskapet blandt annet. Så aldri noe mer til musene da, så regner med de forsvant.
Men nå kan det jo hende de trekker inn siden det begynner å bli kjølig ute og sånt, så vi skal følge meg. Legger ut litt gift i matskapet om jeg ser noe.

Fremdeles er det ganske trygt, frøkna kommer seg ikke dit enda.
[8D]

Last edited:
Ja, dem trekker inn på denne tida av året.. Fanger alltid 5-6 mus på høsten, her er dem på loftet..

Back
Topp