mus

ORIGINAL: maysen

må vel være mennene våre som liker det da hehe[:D]

Du har rett der[;)][:D]

sjokolade mus er jo godt da. hehe[:D] ja mus på to ben, det var det jeg mente da haha[:D]

tror ikke det, nei...hehe[:D]

mm ja sjokolade mus er godt det men nå kom det et helt anna bilde i hodet mitt [:D][:D] huff ut av hodet ut av hodet

kan sende en fet en til deg[:D] hehe men hun har ikke mark da, men hun har sikkert litt muse innvoller til overs til deg haha[:D]

vil ikke smake nei, er uvel i magen fra før. ble ikke noe bedre nå[:'(]

hehe tenkte på cicci jeg [:D] du skal få slippe....hehe sender en bamsemoms til deg jeg[:D]

ORIGINAL: EserehT

kan sende en fet en til deg[:D] hehe men hun har ikke mark da, men hun har sikkert litt muse innvoller til overs til deg haha[:D]

FYYY så ekkelt[:'(] hehe[;)]

Fant en mus rett utenfor ytterdøren her en dag, den var delt i to...[:'(]

takk takk det hørtes godt ut[:D] hørtes ikke noe særlig ut om den musa på trappa [:'(] blæææææææ

hehe er da noen som også spiser smalahode så hvorfor ikke prøve et musehode hehe.. nam nam noen som blir sultne nå[:D][:D]

Musehode eller musehale??? hehe[:D]

hmm tor jeg velger å smatte litt på muse halen jeg[:D][:D] da tar du hodet da.. takk for at jeg fikk velge hehe

Ja, gjestene først....[:D]

hahaha, ja hver sin smak spør du meg[:D] kanskje det er lettere å svelge halen enn hode[:'(]

[:D] flink jente det er sånn det skal være:)[:D] kan få med litt tarmer i slengen på dette musehodet ditt etter som du er så snill[:D][:D]

ja det var det jeg tenkte og men grilla musehode høres jo godt ut, med litt galleblære og tykktarm til[:D][:D]

Ja, hvorfor ikke *slafse slafs*[:D]

Back
Topp