Mus i veggen

Vi får d stadig vekk, :( eneste som tar de er gift.. Har dere loft? Legg gift på loftet og rikelig med feller, gjerne en sånn som de detter ned i en bøtte med vann, da fanger du flere om gangen, kanskje litt ekkelt men effektivt, anbefaler ikkje å legge gift andre steder enn på loftet da d er farlig for mennesker og andre dyr.. Men er egentlig ingenting som fjerner musen helt annet enn å kjøpe sånn sperre som man har bakom kledningen, d koster da man må ha d over alt om d skal være effektivt, og hvis dere har det ville eg sjekket alle ventiler ol om det er der de kommer inn..
Musebånd har vi... så må sjekke nøye om vi finner noen smutthull. Oppdaget lort på loftet idag, så satt opp en felle. Burde kanskje legge gift der også ja!

Musebånd har vi... så må sjekke nøye om vi finner noen smutthull. Oppdaget lort på loftet idag, så satt opp en felle. Burde kanskje legge gift der også ja!
Men hvis dere har mye katter rundt om så kan dere ikke bruke gift :-(
Det kan kattene forgiftes av hvis de tar en mus...

Men hvis dere har mye katter rundt om så kan dere ikke bruke gift :-(
Det kan kattene forgiftes av hvis de tar en mus...
Det er sånn åtestasjon som musene går inn i, ferdig med gift. De skal være trygge for katter de. Og om en katt spiser en mus som har fått i seg gift så er det visst så lite at det tåler de, har jeg hørt. Men nå har musa gått i fella på loftet, så da er vi kvitt problemet enn så lenge hvertfall. Har fortsatt ikke funnet ut hvor den har kommet inn

Da vil eg tippe det er gjennom ventiler de kjem inn, eller at de har gnagd rundt rørene inn i huset,
Hehe egentlig kan de komme seg inn over alt så d er litt av en jobb å finne ut av.. Har du råd til det kunne d kanskje vært en ide med sånn musemann, haha, en som jobber i skadesyr firma altså ;)

Back
Topp