Murringer

Takk til alle dere. Ligger på sykehuset nå, de mistenker at det er blindtarmen. Så nå avventer vi og ser om operasjon kan unngås.
Heldigvis sto alt bra til med bebis i magen :)
Så bra at alt er bra med lille ❤️ Satser på at du slipper operasjon :)

Kjentes litt ut som det i starten, men ble ganske raskt vondere, det var da jeg skjønte at det ikke var murringer :oops:

Ble operert selv da jeg var 11, vondeste jeg har opplevd tror jeg :wideyed: Er du ferdig med operasjonen? Går det fint med lille i magen? <3

Håper operasjonen gikk bra i dag og at lille har det fint :Heartred

Takk for gode tanker:Heartred Jeg er rimelig redusert selv og vet ikke noe om lille enda. Blir en ultralyd idag for å se. Håper på det beste :Heartred

Hvordan går det? ❤️
Så koselig at dere tenker på oss!

Det går fint. Fikk ikke ultralyd etter operasjonen fordi de mente det ikke var nødvendig fordi det hadde gått fint og jeg ikke hadde smerter eller blødninger. Orka ikke krangle på det, så jeg tok fram doppleren og fant hjertelyden hjemme:Heartred veldig betryggende, men er såklart nervøs for om noe kan skje videre utover. Men heldigvis gikk det bra og det virker som om den lille har klort seg fast der inne :Heartred

Så koselig at dere tenker på oss!

Det går fint. Fikk ikke ultralyd etter operasjonen fordi de mente det ikke var nødvendig fordi det hadde gått fint og jeg ikke hadde smerter eller blødninger. Orka ikke krangle på det, så jeg tok fram doppleren og fant hjertelyden hjemme:Heartred veldig betryggende, men er såklart nervøs for om noe kan skje videre utover. Men heldigvis gikk det bra og det virker som om den lille har klort seg fast der inne :Heartred

Så godt å høre <3

Back
Topp