Murringer

Maispire19

Blir kjent med forumet
11+1 og har idag ganske vonde murringer i magen. Stråler nedover mot underlivet, svært ubehagelig. Blør ikke noe. Hva kan det være? Vet at det skal strekke seg og vokse der inne, men husker ikke at det var så vondt med førstemann.

Det skal jo være ganske normalt med murringer fremdeles. Ta en hjemmedag og ta ting med ro. Se om det gir seg. Kan jo være kynnere også? Så lenge du ikke blør så er jo det positivt!

Skal ned til legen. Det øker bare på med smertene, Paracet virker ikke og de ligger på høyre side. Satser på at det ikke er noe å bekymre seg for :) føler at jeg må få sjekket det ut.

Jeg hadde det helt likedan i går, 13 uker.. paracet hjalp heller ikke her.. jeg er gravid med nr to, så kan heller ikke huske noe sånt fra sist.. men det gikk ihvertfall over etter å ha ligget rett ut i noen timer [emoji4] jeg så en frisk baby for 3 dager siden, så satser på at det ikke var noe galt [emoji4] masse lykke til [emoji173]️

Takk til alle dere. Ligger på sykehuset nå, de mistenker at det er blindtarmen. Så nå avventer vi og ser om operasjon kan unngås.
Heldigvis sto alt bra til med bebis i magen :)

Takk til alle dere. Ligger på sykehuset nå, de mistenker at det er blindtarmen. Så nå avventer vi og ser om operasjon kan unngås.
Heldigvis sto alt bra til med bebis i magen :)
Så bra alt er fint med den lille. En venninne av meg måtte operere blindtarmen mens hun var gravid og det gikk helt fint. Skjønner jo de vil unngå det hvis det er mulig, men er sikker på at det kommer til å gå helt fint om du må operere også :)

Såpass ja. Ja men da er du i gode hender!

Du får ha lykke til! Du er i alle fall i trygge hender på sykehuset :)

Liten oppdatering herfra. Da blir det operasjon i løpet av dagen, så krysser jeg alt jeg har for at den lille ikke tar skade av det :)

Det går nok helt fint med den lille skal du se! Lykke til!

Masse lykke til! Utrolig at du greide å omtale det som murringer, blindtarmbetennelse er helt grusomt vondt :wideyed:

Lykke til med operasjonen! De passer nok godt på at det ikke skader lille. :)

Back
Topp