Murringer..

Frk.Tåkeland <3

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Er 7+1 idag.. Ikke hatt murringer noe særlig siden uke 5. Plutselig idag murrer det på hver side.. Og litt i ryggen.. Flere som har hatt det i uke 7?

Jeg har ikke hatt så mye murringer siste tiden, av og til men har mye strekk og stikk i underlivet. Og til tider føles livmoren øm. Tenker det er normalt? Blir jo bekymret men skal vel kjenne noe :)

Likt her! Hadde mye murringer de første ukene. Etterpå har jeg ikke kjendt så mye. Bare hvis jeg nyser. Plutselig er det murringer igjen:) 8 uker nå

Skikkeleg vondt i korsryggen,og litt fram i magen..får litt panikk her må eg sei :S Har vore sånn sidan på dagen i går..er 7+1 i dag.. Håpar det er fordi livmora vokser, og at det ikkje er noko anna på gang! Har vore våken ein del i natt pga at det har vore vondt..

Skikkeleg vondt i korsryggen,og litt fram i magen..får litt panikk her må eg sei :S Har vore sånn sidan på dagen i går..er 7+1 i dag.. Håpar det er fordi livmora vokser, og at det ikkje er noko anna på gang! Har vore våken ein del i natt pga at det har vore vondt..
Sånn hadde jeg og.. Ble sikkelig nervøs.. Men så og si gitt seg nå :-) Så det vokser nok der nede :)

Back
Topp