Murringer

sixxy89

Flørter med forumet
Idag siden jeg sto opp har jeg hatt slike vonde mensmurringer i nedre del av magen.. Samt vondt i nedre del av ryggen. . Noen andre som har opplevd dette? Er i uke 28+3 nå,synes i grunn det er tidlig med vondter nå.. var hos jordmor på onsdag å da var det ingen tegn på uvi heller.

På legekontoret nå, fikk beskjed om at det er funnet blod, proteiner og leukocytter I urinprøven, men ingen nitritt som de ser etter om det er en uvi...

På legekontoret nå, fikk beskjed om at det er funnet blod, proteiner og leukocytter I urinprøven, men ingen nitritt som de ser etter om det er en uvi...
Få de til å sende den til dyrking. Håper de finner ut av det :)

Ja har fått tatt blodprøver å slikt nå, så skal inn til legen igjen etterpå. .

Uvi ja, penicillin å hvile, men må ringe om ikke sammentrekningene roer seg og/eller smertene øker på. Hadde 4+leukocytter, 3+blod og 1+proteiner. Men crp neg og lille i magen hørtes fornøyd ut. Ligger med hodet ned idag :)

Uvi ja, penicillin å hvile, men må ringe om ikke sammentrekningene roer seg og/eller smertene øker på. Hadde 4+leukocytter, 3+blod og 1+proteiner. Men crp neg og lille i magen hørtes fornøyd ut. Ligger med hodet ned idag :)
Så bra det fant ut av det :) Hvil mye og god bedring :)

Godt du fant ut av det. Ubehandlet uvi kan føre til for tidlig fødsel.

Jeg er nettopp ferdig med penicillinkur mot uvi selv og venter svar neste uke på om behandlingen har tatt knekken på det.

God bedring!

Back
Topp