Murringer?

moccamint

Elsker forumet
Flere som har murringer og moderate menssmerter?

Hadde det sist også, men man glemmer så fort :)
 
Å jadda, har hatt det i 14 dager nå. Trodde jo først det var vanlige menssmerter, men opodaget etter hvert at det måtte være noe annet siden mensen ikke dukket opp :p noen dager er det veldig ubehagelig, mens andre dager er det bare svake murringer.
 
Å jadda, har hatt det i 14 dager nå. Trodde jo først det var vanlige menssmerter, men opodaget etter hvert at det måtte være noe annet siden mensen ikke dukket opp :p noen dager er det veldig ubehagelig, mens andre dager er det bare svake murringer.
Det høres akkurat ut som sånn jeg har det :) Blir litt lettet av å høre at det er normalt.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Har vært litt til og fra. Hadde en del uka før mensen, så ingenting før i dag med litt stikkinger:)
 
Litt murringer/moderate menssmerter, ja. Og litt ømme bryster. Det er også alt.
 
Å jadda, har hatt det i 14 dager nå. Trodde jo først det var vanlige menssmerter, men opodaget etter hvert at det måtte være noe annet siden mensen ikke dukket opp :p noen dager er det veldig ubehagelig, mens andre dager er det bare svake murringer.

Signerer denne. Noen dager har jeg vondt og føler ubehag, mens jeg andre dager ikke merker noe til det :)!
 
Hvor langt er du i dag da?
Ut fra mens så er jeg 4+2 i dag, men den kom en uke for sent så jeg vet faktisk ikke om jeg ble gravid før eller rett etter den. Ut fra testen jeg tok så skal jeg ha blitt gravid noen dager etter mens, men synes det er litt rart og.. Legetime til uka og UL uken etter så da finner vi det nok ut :)
 
Jeg er 4+4 og har en del murringer/moderate menssmerter, ja. Hatt det hver dag (kommer og går) siden eggløsning.

Vet dere hva det kommer av??


Og litt ømme bryster og ingen matlyst. Det er foreløpig alt :)
 
Hadde det i starten før jeg visste at jeg var gravid. Hadde alltid slike smerter før mensen, men når mensen ikke kom så måtte jeg ta en test uansett :p
 
Her og. Var sikker på at det var mensen som kom :p Men så gjorde den ikke det likevel! :hello2
 
Back
Topp