Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres akkurat ut som sånn jeg har detÅ jadda, har hatt det i 14 dager nå. Trodde jo først det var vanlige menssmerter, men opodaget etter hvert at det måtte være noe annet siden mensen ikke dukket oppnoen dager er det veldig ubehagelig, mens andre dager er det bare svake murringer.
Hvor langt er du i dag da?Har vært litt til og fra. Hadde en del uka før mensen, så ingenting før i dag med litt stikkinger![]()
Samme her, også er jeg litt kvalm.Litt murringer/moderate menssmerter, ja. Og litt ømme bryster. Det er også alt.
Å jadda, har hatt det i 14 dager nå. Trodde jo først det var vanlige menssmerter, men opodaget etter hvert at det måtte være noe annet siden mensen ikke dukket oppnoen dager er det veldig ubehagelig, mens andre dager er det bare svake murringer.
Ut fra mens så er jeg 4+2 i dag, men den kom en uke for sent så jeg vet faktisk ikke om jeg ble gravid før eller rett etter den. Ut fra testen jeg tok så skal jeg ha blitt gravid noen dager etter mens, men synes det er litt rart og.. Legetime til uka og UL uken etter så da finner vi det nok utHvor langt er du i dag da?