Murringer

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Jeg har ikke hatt noe særlig av dette før, men i dag er det til å bli sprø av! :p Murrer og strekker og stikker som bare det. Mye verre enn ved mensen. Heldigvis er det jo et tegn på at livmoren strekker på seg og det skjer noe der inne. Men det er vondt likevel ;) Hehe!

Ja, kommer innimellom her og, er ikke noe godt :P Hadde masse i starten, men så gav det seg etterhvert. De siste ukene er det bare en gang iblant at jeg kjenner noe, men ser at magen vokser og livmora er over navlen nå, så er vel ikke rart vi kjenner litt til det heller :P

Hvor vondt er det meningen at dette her skal/kan gjøre før det kan være noe galt/annet? :p Nå har jeg hatt så sinnsykt vondt i magen og korsryggen i snart en time. Må virkelig puste meg gjennom det, og når jeg tenker meg om så kommer det i tak.. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg bøtta ned med paracet altså.. :p Kan ikke huske jeg hadde så vondt forrige gang jeg var gravid.. Herremin, alt man skal uroe seg over ;)

Hvor vondt er det meningen at dette her skal/kan gjøre før det kan være noe galt/annet? :p Nå har jeg hatt så sinnsykt vondt i magen og korsryggen i snart en time. Må virkelig puste meg gjennom det, og når jeg tenker meg om så kommer det i tak.. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg bøtta ned med paracet altså.. :p Kan ikke huske jeg hadde så vondt forrige gang jeg var gravid.. Herremin, alt man skal uroe seg over ;)

Hmmm, vet ikke helt, men høres ut som du har mer ubehag enn jeg har hvertfall! Hadde kanskje ringt føden hvis jeg fikk veldig vondt, bare for å høre liksom :)

Hos meg går det over veldig fort, men må noen ganger holde meg litt på magen der det gjør vondt, liksom. Da gjør det litt mindre vondt... :)

Jeg har også endel av det! Og vonde kynnere. Tenkte å nevne det for jordmor, håper ikke de påvirker noe :)

Har også en del smerter i magen. Er øm ober symfysen og har murringer. Detter er nok sikkert fordi det vokser som du sier:) Noen ganger er det takvise smerter men dette har jeg funnet ut kommer av at jeg plages med å få tømt magen...trenger jo ikke være slik for deg:)

Heldigvis gav det seg etter en time ca. Blir det like ille igjen ringer jeg nok legen/føden. Det var så vondt at tårene sprutet og jeg lå bare og vred meg på sofaen. Huff. Minnet skikkelig om smertene da jeg hadde rier sist gang :( Skal til legen på torsdag, så jeg vil nevne det for han å høre hva han sier. Jeg tenker liksom at murringer kan gjøre vondt, men ikke SÅ vondt.. Tusen takk for alle svar! :)

Heldigvis gav det seg etter en time ca. Blir det like ille igjen ringer jeg nok legen/føden. Det var så vondt at tårene sprutet og jeg lå bare og vred meg på sofaen. Huff. Minnet skikkelig om smertene da jeg hadde rier sist gang :( Skal til legen på torsdag, så jeg vil nevne det for han å høre hva han sier. Jeg tenker liksom at murringer kan gjøre vondt, men ikke SÅ vondt.. Tusen takk for alle svar! :)

Da hadde jeg også ringt neste gang, høres ikke noe godt ut! Er ikke kynnere som har begynt på deg da? Har hørt at de er verre for andre-/flergangsfødende.. Har ikke begynt hos meg ennå, men starta i uke 17-18 sist. Godt det gikk over for deg!

Back
Topp