Murringer

Rikken

Flørter med forumet
Hei!

Noen flere som har mensmurringer nederst på magen? Har hatt ganske sterke mensmurringer idag tidlig, men nå har det slippet litt. Samtidig er jeg litt nummen i v.ben. Moren min som er sykepleier har sjekket benet, og ingenting som tyder på blodpropp, så ikke noe sånt jeg bekymrer meg for.

Kan det være at babyen er på vei "nedover" og presser på en nerve eller noe, tenker jeg?

Kan murringer være tegn på at noe begynner å skje, eller er dette vanlig å ha de siste ukene av svangerskapet?

Er nå 37+1.

Høres ut som om babyen er på vei nedover ja.. jeg har strålinger og stikkinger i underlivet og lysken til tider.. og endel murringer - spesielt enkelte dager.. dette har vart noen uker nå.. er nok mest sannsynlig modning - men plutselig kan man jo gå i fødsel.. man vet aldri.. jeg er 39+2

Hei! Jeg har hatt litt murringer og nedpress av og på siden ca uke 37, er 39+5 i dag :) Regner med det er modning, og er vanlig å ha de siste ukene før fødsel :)

Murringene mine gikk over til rier.. Tak nederst i magen. Samtidig hadde jeg masse slim og blod i trusa.. :) har du sett no til slimproppen?

Murringene mine gikk over til rier.. Tak nederst i magen. Samtidig hadde jeg masse slim og blod i trusa.. :) har du sett no til slimproppen?

Nei. Og håper jeg slipper å se den :p Eller er det alltid sånn at den kommer? Har ikke hatt noe mer murringer, varte ganske lenge på morgenen, men deilig at det har sluppet.

Nei. Og håper jeg slipper å se den :p Eller er det alltid sånn at den kommer? Har ikke hatt noe mer murringer, varte ganske lenge på morgenen, men deilig at det har sluppet.
Slimproppen kommer ofte når mormunnen åpner seg. Da er den ofte ganske blodig og et sikkert tegn på at fødsel er på gang! Jeg gikk med mye mensenmurringer flere uker i forveien! Er nok modning på gang! Hvis du får det flere ganger kan det være lurt å ta en dusj eller gå en tur.. Da avtar det som regel ;)

Her har det murret litt av og på siste uka, Og har veldig vondt i bekkenet og spesielt ned høyre ben. Han er vel på vei nedover! Håper han holder seg inne til etter 14. April!

Back
Topp