Murringer

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Våknet av magevondt og at jeg måtte på do i dag,og etter det så har jeg "mens"murringer" som kommer med jevne mellomrom nederst foran og i korsryggen og ned mot rompa.

Har dere det sånn innmellom?
Eller er det en grunn for og kontakte sykehuset?

Jeg ville ringt føden.. Kommer de regelmessig?

Jeg har hatt sånn mensmurringer noen ganger, det kan stå på en stund, men har til nå alltid gitt seg. Om du ikke har hatt det før og det er regelmessig eller øker veldig i intensitet er det jo greit å ringe føden, hvertfall hvis du er under 34 uker for da liker de å ta en sjekk for å se at ingenting er på gang.

Det har gitt seg litt nå :) Er 34+2 så hadde vel ikke blitt stoppet uansett.

Jeg tror nok ikke det har noe å si om du er 32 eller 34 uker på vei... Det er for tidlig uansett... Så bedre å bare ta en tlf og høre, så får du vite hva du bør ;)

Det stoppet helt opp så da får jeg bare ta det med ro :-)

Jeg "plages" også med sterke mensmurringer. Går som regel over så snart jeg stresser ned :D

Så godt at det stoppet opp igjen!
Det hørtes jo ut som kynnere/masrier.
Om de kommer regelmessig en annen gang, eller tar seg opp, bør du nok ringe føden.
Hadde du stresset, eller anstrengt deg?

Jeg får kynnere hovedsakelig på magen, og rier rundt hele. Ved fødsel merker jeg det mest i korsryggen.

Så godt at det stoppet opp igjen!
Det hørtes jo ut som kynnere/masrier.
Om de kommer regelmessig en annen gang, eller tar seg opp, bør du nok ringe føden.
Hadde du stresset, eller anstrengt deg?

Jeg får kynnere hovedsakelig på magen, og rier rundt hele. Ved fødsel merker jeg det mest i korsryggen.
Kanskje modningstegn, eller at hodet hennes gikk lenger ned tenker jeg nå. Mannen påpekte at magen hadde falt ned litt. Jeg var ihvertfall tidlig moden forrige gang :)

Nei, det er det som var rart, at jeg lå jo egentlig og sov og våknet av vondt i magen og måtte på do. Så la jeg meg igjen, men det fortsatte. Slappet av, mannen min holdt rundt meg og lå bare og koste og hvilte så syntes det var litt skremmende :oops:
Dabbet av sakte men sikkert, så får se om det er noe som kommer til og bli mer og mer etterhvert nå.

Back
Topp