Murringer

blessed

Betatt av forumet
Vet det er normalt, men er så ekkelt når det setter inn for fullt :( har ikke hatt så mye før men plutselig idag kom de og mye stikninger..
Flere som har det slik?

Jeg hadde skikkelige mensensmerter i starten. Har den ennå til og fra. Pluss stikkinger og murringer. Kjennes ut som mensen kommer når som helst:p

Jeg har sånne rare murringer, spesielt på kvelden! De gjør ikke vondt men er mer merkelige da de gir sånn "karusellsug"...

Vet det er normalt, men er så ekkelt når det setter inn for fullt :( har ikke hatt så mye før men plutselig idag kom de og mye stikninger..
Flere som har det slik?

Skjønner deg veldig godt! Jeg har kjent svak murring innimellom, men i går kom det skikkelig. Var utrolig ekkelt synes jeg, men det er som du sier helt normalt. Jeg prøver å overbevise meg selv om at så lenge det ikke kommer noe blod eller noe er dette ikke farlig. Håper det går bedre med deg:Heartred

Ikke det beste jeg vet, men de er der de...!

Masse murringer og kynnere.. Har hatt mye ubehag siden dag 1, men alt har sett fint ut

I kveld murrer det og strekker skikkelig i magen. Hadde glemt hvor ekkelt det er. Men som flere påpeker, helt normalt. Er tross alt en ganske ekstrem utvikling der inne.

Hei dere! Helt ny på forumet, etter anbefaling fra ei venninne. Er nå 6+5 <3
Vil bare si at jeg har hatt fryktelig med murringer jeg også, så det er veldig godt å lese at jeg vi er mange som opplever det sånn. Det føles som svake (noen ganger sterke!) menssmerter som kommer og går, og følelsen har kommet hver dag siden starten. Første legetime på fredag, er spent!

Back
Topp