Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det ikke er ubehagelig så går det sikkert greit, og ikke ta for varmt vann Murringer er helt normalt. Så lenge man ikke blør, tenker jeg daDet var veldig godt å høre damer! Det har vært moderat de andre dagene men i kveld er det ganske ille. Prøver å ille bekymre meg. Tror dere det er ok med varmeflaske på magen?
Sent from my iPhone using BV Forum
sånn hadde jeg det også guttungen! nå derimot er jeg bekymret fordi det ikke murrer noenting, vertfall ikke kjent noe enda. så mens du er bekymret for murringer er jeg bekymret for det motsatte alt vi skal bekymre oss for altsåMed vesla hadde jeg så vondt at jeg var sikker på at mensen kom flere ganger, og løp på do. Det kom aldri blod, men jeg så var så sikker på at det gikk til helvette. Hun er 2 år nå Denne gangen har det gått bedre, men har spottet lysebrunt 2 ganger jeg også (en teskje til sammen kanskje), men skylder på Klexane og albyl-e. Skal på UL på tirsdag, så da får jeg se om det er liv laga.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja men den dagen hadde jeg direkte smerter der nede å i bekkenet (?)Jeg måtte ta paracet til natta jeg også og har skikkelig dårlig samvittighet for det. Godt å høre at det ikke bare er meg!!! I dag er jeg foreløpig mye bedre. Hvordan går det med deg?
Ja jeg begynner å tro at dette kan gå bra tjoheiJa, jeg også. Det går helt sikkert bra
Ikke jeg heller somregel! men skjønner det jo vist det er veldig mye smerter! barnet kjenner jo mor sin stresse om hun har smerter. så da er det vell bedre å ta en paracet! alt med måte er det ikke det.. Men ALDRIG ta ibux , ibux er farlig for fosteret! brukt smertestillende med paracetamol? tror det heter det. Fks Paracet i hele svangerskapet med sønnen min tok jeg kun en halv paracet men da hadde jeg intense smerter......Jeg rører ikke tabletter i svangerskapet uansett jeg. Tør ikke