Murringer

Jeg hadde skikkelig vondt for en ukes tid siden, uke 4 var det. Var ganske sikker på at det var et dårlig tegn, men så har murringa mildna litt for hver dag. Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig at det gjør vondt.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kommer og går... kan bli ganske intense.. livmora som strekker seg for og lage plass ;)

Det var veldig godt å høre damer! Det har vært moderat de andre dagene men i kveld er det ganske ille. Prøver å ille bekymre meg. Tror dere det er ok med varmeflaske på magen?

Sent from my iPhone using BV Forum
Så lenge det ikke er ubehagelig så går det sikkert greit, og ikke ta for varmt vann :-) Murringer er helt normalt. Så lenge man ikke blør, tenker jeg da :-)

Jeg har også sterke murringer/menssmerter.. Rekner med det er normalt - har lest det mange nok steder til å anta det, i alle fall. Googlet litt, og fant denne: "20 ting jeg skulle visst før jeg ble gravid". Haha, her var det mye forskjellig :P Men det står også om forventningen til menssmerter:

Menssmerter:

Du tror du endelig er kvitt dem for 9 mnd! Glem det! Man går å murrer de første tre mnd og man er livredd for at noe er galt! Og på slutten av svangerskapet kommer den tilbake de siste to mnd ca.

http://www.iknowthatmagazine.com/2013/11/15/20-ting-jeg-skulle-visst-for-jeg-ble-gravid/

Igår måtte jeg ta paracet for det gjorde så vondt

Med vesla hadde jeg så vondt at jeg var sikker på at mensen kom flere ganger, og løp på do. Det kom aldri blod, men jeg så var så sikker på at det gikk til helvette. Hun er 2 år nå :) Denne gangen har det gått bedre, men har spottet lysebrunt 2 ganger jeg også (en teskje til sammen kanskje), men skylder på Klexane og albyl-e. Skal på UL på tirsdag, så da får jeg se om det er liv laga. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Med vesla hadde jeg så vondt at jeg var sikker på at mensen kom flere ganger, og løp på do. Det kom aldri blod, men jeg så var så sikker på at det gikk til helvette. Hun er 2 år nå :) Denne gangen har det gått bedre, men har spottet lysebrunt 2 ganger jeg også (en teskje til sammen kanskje), men skylder på Klexane og albyl-e. Skal på UL på tirsdag, så da får jeg se om det er liv laga. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
sånn hadde jeg det også guttungen! nå derimot er jeg bekymret fordi det ikke murrer noenting, vertfall ikke kjent noe enda. så mens du er bekymret for murringer er jeg bekymret for det motsatte :P alt vi skal bekymre oss for altså :P

Jeg måtte ta paracet til natta jeg også og har skikkelig dårlig samvittighet for det. Godt å høre at det ikke bare er meg!!! I dag er jeg foreløpig mye bedre. Hvordan går det med deg?

Ja men den dagen hadde jeg direkte smerter der nede å i bekkenet (?)

Ny forskning sier at man ikke skal bruke paracet i svangerskapet pågrunn av skader osv på barnet.
Man må isåfall rådføre seg med lege :)

Paracet har alltid vært greit så hvorfor skal det liksom ikke være det nå? Liker kleint at man skal gi folk dårlig samvittighet her fordi de har hatt vondt. Tenker som så at det har alltid vært greit så ingen vits i å bli hysterisk..... Potet er visst ikke bra det heller....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg rører ikke tabletter i svangerskapet uansett jeg. Tør ikke :p
Ikke jeg heller somregel! men skjønner det jo vist det er veldig mye smerter! barnet kjenner jo mor sin stresse om hun har smerter. så da er det vell bedre å ta en paracet! alt med måte er det ikke det.. Men ALDRIG ta ibux , ibux er farlig for fosteret! brukt smertestillende med paracetamol? tror det heter det. Fks Paracet :) i hele svangerskapet med sønnen min tok jeg kun en halv paracet men da hadde jeg intense smerter......

Back
Topp