Murringer

stinemor89

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Har dere murringer hver dag, eller går det dager dere ikke merker noe i hele tatt? Er 5 uker på vei bare. Kjente mye murringer de første dagene. Men nå kjenner jeg ingenting lenger.

Jeg kjenner de bare noen dager :) inne alltid hele dagen heller. Helt normalt :)

Litt frem og tilbake. Får mest om jeg har stresset og gjort mye i løpet av dagen.

Jeg kjente de bare et par dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Da var de litt plagsomme. Siden har jeg ikke kjent noe som helst. Bare vært litt øm/støl-aktig :)

Jeg har menssmerter hver dag nå, noen ganger i et par timer, noen ganger ett par minutter. Jeg er livredd for at dette ikke går veien denne gangen heller. Så, jeg forsøker å ikke tenke på det. Jeg får jo ikke gjort noe, så jeg prøver å slappe av og ta det med ro. Synes det er ordentlig ekkelt. 4+3 i dag. Hatt menssmerter av og på fra 3+5 tror jeg (om jeg husker riktig nå).

Jeg har også mye menslignende smerter. Noen ganger så vondt at jeg våkner av det om natten.

Hadde mye de første ukene, men nå er det av og til :)

Jeg er 5+3 har mensenmurringer og smerter hver dag tror jeg. Men ikke hele dagen. Norn ganger føles det som mensen skal komme! Ekkelt egentlig.

Jeg hadde murringer rundt el, også murringer noen dager før og etter ikm :) er 5+0 i dag.

Back
Topp