Murringer..

En baby til :)

Glad i forumet
Er idag 4+1, regnet ut fra en 28 dagers syklus. Er usikker på hvor lang syklus normalt er, forrige måned var den 30 dager, men siden jeg testet positivt for 5 dager siden så må det vel kun ha vært 28 dager denne måneden. Men det jeg lurer på er: Er det normalt å ha skikkelige mensmurringer? Hadde skikkelige ligamentsmerter igår ( tror det var det), og det murrer skikkelig idag. Egentlig gjort det i ett par dager, men verre idag. Har jo lest flere har følt at mensen skulle komme og løper på toalettet hele tiden for å sjekke, og sånn har jeg det idag. Men har disse murringene... Selv om jeg har fått flere barn tidligere klarer jeg ikke helt å huske å blir stressa av dette..

Barn nr to her og uvant med murringene her også sia jeg hadde nada i forrige svangerskap. Men det er helt normalt, så jeg tar livet med ro. Livmora tøyer og strekker seg så det gir oss murringer og ubehagligheter. Samt indre stress ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sist svangerskap, hadde eg sånne murringar i mange mange dagar uten at mens kom, så det var det som tilslutt fikk meg til å ta testen. Så syns det e ein bekreftelse å ha disse murringane denne gongen og!

det er veldig vanlig med murringer! jeg hadde glemt det selv, jeg :P og sa til venninna mi at det var uvant med disse murringene. men da minnte hun meg på at jeg hadde det sist og :P

Back
Topp