Murringer

KatlaJ

Glad i forumet
Hvordan er det med dere jenter, har dere forsatt murringer nede til i magen? Husker ikke om jeg hadde det langt ut i svangerskapet de andre gangene og nå klarer jeg å bekymre meg for alt! 
De er ikke vonde, men jeg merker de.... er ikke det helt i ok? Har litt rosa utflod innimellom og som bekymrer meg.... huffa meg, det er ikke lett dette her! 
 
Jeg vet ikke helt om jeg forstår hvilke murringer du har? Har du vært hos lege for å sjekke det da, mtp at det er litt rosa utflod innimellom tenker jeg? :-)
 
Jeg har noen form for murring i magen fremdeles, virker som en blanding mellom mensmurring og de "strekk"-smertene man kan kjenne av og til. Disse smertene har jeg like mye, om ikke mer enn før.
 
Murringene er sånne strekke "smerter" dvs jeg tror at livmoren strekker seg og blir større. 

Ja har vært hos gyn par ganger pga disse "blødningene" og han mente de var helt ufarlige og jeg så hjertet til babysen banke begge gangene. Men det var for snart 3 uker siden jeg var der siste gang, siden har det ikke vært noe rosa i papiret før nå i helgen igjen. 
 


M_N86 skrev:
Jeg har noen form for murring i magen fremdeles, virker som en blanding mellom mensmurring og de "strekk"-smertene man kan kjenne av og til. Disse smertene har jeg like mye, om ikke mer enn før.


ok, så  bra å høre 
 
Åja, jeg trodde det var mer sånne "mensmurringer" du snakka om :-) men da er det helt sikkert normalt, og siden du har sett et bankende hjerte, så er vel alt ok vil jeg tro - uten at jeg er noen lege selvfølgelig! :-)
 
Jeg har skikkelige sånne "strekk-smerter" i magen enda. Sånn at jeg nesten må krympe meg av og til når jeg reiser meg opp. 
 
Jeg har også strekkesmerter enda, livmora skal fortsatt vokse mye.

Men (nå vil jeg ikke skremme deg) nå har jeg vært gravid to ganger på kort tid, og sist da jeg mista, hadde jeg også det jeg mente var strekkesmerter. Men jeg syntes de var så påfallende sterke og at det var litt mye av de, huska jeg hadde det med førstemann men kunne ikke huske helt om det var så mye. Det fikk meg i alle fall til å reagere på et vis.. og jeg hadde lysrosa utflod to ganger. Vi var også på ultralyd pga dette og fikk se bankende hjerte. Men så 10 uker på vei, så var det stoppa. Så jeg ville sjekka det opp hvis jeg var deg.. Nå som jeg er gravid igjen kjenner jeg tydelig forskjell på de smertene og strekkesmertene. De jeg hadde sist var mer murring, og litt mer som menssmerter, satt veldig i eggstokkene, nå sitter de litt lenger ned, eller midt over livmora, og kommer ofte av at jeg reiser meg raskt, strekker meg helt eller når jeg anstrenger meg.

Vil tro du ikke har noe problem med å få en ny sjekk så lenge du har hatt litt blødning.. Håper alt er bra og krysser fingrene for deg.. <3
 
Nå tror jeg ikke lenger disse murringene er noe bra.... har begynt å blø litt i tillegg. Det renner ikke men kommer i papiret hver gang jeg tørker meg. Det begynte nå i ettermiddagen. 
Har ligge i senga og grynet de siste timene. Skal ringe gyn tidlig i morgen og prøve å få en haste time allerede i morgen. Mannen skal bli med dersom jeg er livredd for å få dårlige nyheter. 
Dette blir nok lang natt og lange timer til jeg kommer til legen. 
 
Dette var ikke noe hyggelig å lese..husk på at det trenger ikke være noe farlig,så jeg håper på det beste for deg,og skal tenke på deg.Lykke til,jeg tror det vil gå fint. god klem
 
Krysser fingre og tær for deg og spira!! X x x x x x x x x
 
Takk for kryssede  fingre og gode tanker. Jeg får ikke time hos legen før kl.16 i dag.... kjenner at dette blir en lang dag. Jeg er bare sååååå redd for at spiren er død og at kroppen prøver å kvitte seg med den....

Mannen har tatt seg fri i dag for å være hjemme hos meg, trøste meg og ta seg av unger og hjem. Snille, gode mannen min emoticon
 
Hvordan gikk det i dag? :)
 
Tenker på deg og er spent på og høre hva gyn sa idag, vet at er par venninner av meg har blødd litt lett rundt uke 10 uten at noe var galt. Jeg håper og tror at siden du har hatt lette spottninger tidligere så kan det være at det bare var en slik som var litt sterk. Tenker på deg iallefall! 
 
Det gikk ikke noe bra hos gyn i dag 

Han undersøkte meg med ultralyd og der så vi ingenting! Ja ikke engang et foster med hjerte som ikke slo.... nei ingenting!! Gyn mener at fosteret har blitt bryte ned og kommer ut i bitte bitte lille klumper som jeg nesten ikke merker. Huff for en opplevelse.... har sett dette fosteret 2 ganger på ultralyd og begge gangene slo hjertet. Jeg fryktet å se at hjertet ikke slo, men det var en tom, rar følelse å se at det var ingenting inne i livmora. 
Og jeg som trodde at jeg ikke kunne være så uheldig å miste to ganger på rad.... og dersom jeg var over den tiden når jeg mistet sist var jeg veldig positiv.... men nei da.... det skal ikke være lett. Akkurat nå når vi er så veldig, veldig klare for et barn til og ønsker det sååå sterkt. 

Dere er heldige damer som har babyer som vokser og utvikler seg i magene deres. Nyt svangerskapet og det mirakelet som det er å ha en voksende baby inne i magen. 

jeg kommer sikkert til å være innom her videre, synes dere er en fantastisk gjeng. Har fått mange gode råd, klemmer, trøst og morsomme historier av dere. 
Stort klem fra meg til dere! 
 
Ånei! Mange store gode trøsteklemmer til deg! Det må være en forferdelig tom følelse, jeg føler med deg. Veldig hyggelig om du titter innom og sier hei til oss, hvis du orker. Jeg håper dere vil prøve igjen med en gang, kanskje du til slutt ender opp bare et par måneder bak oss?
 
Back
Topp