Murringer

Moira

Glad i forumet
er det noen av dere som har mye av dette?
Jeg har MASSE, og nesten hele tiden. Kjennes nesten ut som milde menssmerter i grunn. Stråler litt ut til ryggen om jeg har vært mye på beina, men om jeg tar det med ro er det bedre.

Blir jo litt bekymret, selv om jeg vet det er vanlig med murriger, men jeg kan ikke huske det har vært såpass vondt/ubehagelig tidligere.

Ingen blødning eller spotting da, så det er jo bra, men det føles som om mensen kommer til å dukke opp ved neste toalett besøk...
 
Har det på samme måte. Det er som du sier helt vanlig - men en blir jo alltids litt bekymret, ihvertfall så tidlig i svangerskapet. 
 
Jeg hadde det forrige gang, men har ikke hatt det nå. Nå er det mer som strekkinger, som om noen drar og strekker i livmora.
 
kjenner akkurat det samme, føler av og til at mensen er på vei... Har også "strekninger" hvis jeg snur meg raskt osv...
 
Slik har jeg det også. 

Hadde det sist svangerskap også.
 
Så "bra" at vi er flere da. Blir redd når det blir såpass ubehagelig. Er på grensen til vondt innimellom også.
Har som sagt ikke hatt det sånn med noen av de andre barna, bare lette murringer, så fint å høre at det ikke er likt i alle svangerskap =)
 
Jeg har endel av det samme. Blir jo litt urolig, men det er jo helt normalt. Greit å høre at en ikke er alene.
 
Det er nok helt vanlig! Jeg har hatt det ved mine to første og har  det på samme måte nå, akkurat slik du beskriver!
 
Back
Topp