Murringer

neselo

Forumet er livet
Har skikkelige murringer/menssmerter nå, og til tider plagsomme kynnere. Slitsomt og vondt. Noen som har det for tiden?

huffda, det hørtes ikke noe godt ut! kan ikke si jeg kjenner noe til det... enn så lenge iallefall....

Har litt kynnere i dann og vann ja...

Blir jo nervøs av den minste ting. Med føstemann var liksom alt nytt uansett så tenkte ikke så mye over ting og var mye mer avslappet. Merker jeg er mer bekymra denne gang. Glemmer så fort også, husker ikke hvordan alt var og føltes med førstemann...

Bra det ikke bare er meg... Vet ikke åssen kynner skal være. men har kraftige mens murringer til tider... og magen bli helt hard??? er det kynner eller er det fortsatt bare mens murringer hehe...

Kynnere=stram mage, og evt. litt hjertebank, heteslag ;)

Jeg hadde det i går når jeg skulle legge meg, skikkelig vondt oppi høna liksom.. strak så fælt ble først litt redd men tenkte jo at det bare var livmoren som straks seg [:)]

Livmoren blir sten hard når det er kynnere (men skal ikke gjøre vondt)...

hummm... tja kansje jeg hadde noen kynner da? jaja... vet i alle fall hva murringer er hehe... magen og babyen vokser jo så masse om dagen:D

Ja så lenge livmoren og babyen vokser så skal man ikke klage [:)]

Har mens lingende smerter, steinhard mage og noen ganger veldig mageknip.
Har dette spesielt på kveldstid og ved leggetider, er bedre på dagtid. [8|][8|]

Jeg har skikkelig hard mage og litt vondt når det er mye luft der.[:D]. Hehe.
Men mye murringer. Ikke i livmor da, mer i eggstokkene^^.
Menmen, er vel sånn det skal være da vel=).

Har ikke hatt kynnere, men skikkelig menssmerter til tider. Og når livmoren strekker seg kan jeg få skikkelig vondt i sidene. Så vondt at jeg blir liggende i fosterstilling liksom. Men her tas alt slik imot med åpne armer. Har ventet så lenge på dette, at jeg bare nyter [;)][;)][;)]

ORIGINAL: neselo

Blir jo nervøs av den minste ting. Med føstemann var liksom alt nytt uansett så tenkte ikke så mye over ting og var mye mer avslappet. Merker jeg er mer bekymra denne gang. Glemmer så fort også, husker ikke hvordan alt var og føltes med førstemann...

Jeg har blitt mer nervøs for hvert barn, for det er så myyye opplysninger nå, i forhold til for 10 år siden...
er vel naturlig det.

Eg har ikkje så mykje murringer, men er veldig øm i magen, spesielt viss eg beveger ein del på meg. Ellers kan eg få skikkelig mageknip/luftsmerter eg og [:'(]
Men at babyen vokser og trives er jo det viktigste, har glømt alt dette i januar [;)]

Back
Topp