Murringer uke 9

Summer

Flørter med forumet
Idag går jeg inn i uke 9 og var på tul for å skjekke om alt så fint ut. Og der var det en liten en som bevegde på seg og hjertet slå fortsatt. Forrige gang jeg mistet var i uke 10++ så disse ukene er skikkelig nervepirrende for meg, men trøster meg med at fosteret ikke bevegde seg sist. Er det mange av dere som kjenner murringer/vondt i magen? Gynekologen sa det var pga livmoren vokste, men hjernen min som ikke er vant til at dette går bra vil gjerne høre fra dere også.
 
Absolutt vanlig :) jeg har vært plaget med det siden positiv test :) er i uke 10+3 nå, og velger å se på det som at den lille vokser og gror :Heartred Men jeg blir naturlig vis også bekymret! Mistet i uke 13 sist! Riktig nok MA med dødt foster i uke 9.. men dog..
 
Hei, jeg er i uke 9 nå jeg og - og her er det ikke så mye ligasmerter lenger, men mye murringer både i magen og korsryggen. Har ikke vært på tul enda, noe som bekymrer meg ganske mye :shy: prøver å tenke litt sånt som du fikk beskjed om, at dette er pga livmoren. Jeg kjenner ikke livmoren som andre gjør enda, men tror den er lengre opp enn jeg tror.:joyful: Så lenge vi ikke blør, så er det helt normalt.:Heartred
 
Mine murringer forsvant i uke 6 og nå er de plutselig tilbake! Er 9+4 i dag og de starta omtrent på dagen 9+0. Veldig snodig. Men husker jo at de kom og gikk forrige gang også.

Prøv å senk skuldrene og tenk at det er normalt :)
 
Hei, jeg er i uke 9 nå jeg og - og her er det ikke så mye ligasmerter lenger, men mye murringer både i magen og korsryggen. Har ikke vært på tul enda, noe som bekymrer meg ganske mye :shy: prøver å tenke litt sånt som du fikk beskjed om, at dette er pga livmoren. Jeg kjenner ikke livmoren som andre gjør enda, men tror den er lengre opp enn jeg tror.:joyful: Så lenge vi ikke blør, så er det helt normalt.:Heartred
Høres veldig ut som mine smerter. Krysser fingrene for at dette går veien❤️
 
Har tenkt at murringer er tegn på at alt er som det skal, voksende livmor og spire :smiley-bounce012
 
Murrer av og til her også. Kan også få ubehag som føles som kynner, /stive magemuskler om jeg løfter noe eks på jobb. Så prøver ta det med ro. Og håper det er normalt? Kan ikke huske jeg hadde det i starten sist svangerskap.
 
Jeg fikk ganske mye murringer i dag (9+1) samtidig med en del slim som jeg begynte å frykte var slimproppen.. tenker jo det værste med en gang... har ikke hatt murringer på en god stund men slik jeg leser her så virker det jo helt normalt og at det er livmoren som vokser ❤️
 
Jeg har hatt mye murringer fra før positiv test og med ujevne mellomrom. I starten var de til dels veldig kraftige. Som skikkelig heftige menssmerter. De siste par ukene har de vært svakere, men definitivt til stede.
 
Back
Topp