murringer uke 15...

En baby til :)

Glad i forumet
Hei :) Er nå 15+3, og har fått skikkelige murringerer.. startet litt igår med svake smerter/ ubehag i navlen og ned langs siden av magen på begge sider. Hadde også litt øverst i magen. Idag har jeg ikke dette, men skikkelig med murringer nede i magen, helt nederst.. Andre som har dette? Er kanskje bare livmoren som voksr eller noe? Kjenner jeg blir litt nervøs av dette.. Har heller ikke kjent noen sikre bevegelser enda, har trodd ett par ganger at det var noe som beveget seg, men ikke helt sikker. Men har hørt hjertelyden, senest igår.. Andre med murringer?
 
Opplever ikke murringer (er 17 uker i morgen) men har litt strekninger i livmor rett som det er. Spesielt på sidene, er så kalte ligamentsmerter :)
 
Jeg hadde en del murringer i uke 15 og 16. Det jeg fikk høre av kjente å kjære var at livmoren vokser mye. Nå er heg 17+2 å kjenner spark av og til:)))


Lillegutt <3
 
Jeg har litt murringer nå og da, er litt uti uke 15. Men syns jeg kan huske jeg hadde ganske mye mer første gang jeg var gravid.
 
Kan høres ut som livmoren strekker litt på seg og vokser :)

Jeg får sammentrekninger på hver side av livmoren, ofte når jeg reiser meg. Og har allerede begynt å få kynnere, men ikke så ofte som det sikkert blir etterhvert. Er 15+1 idag og kjenner små bevegelser og "dult" om kvelden når jeg ligger stille og rolig på ryggen:)

Du har nok en helt sprell levende baby i magen som trenger litt mer plass om dagen, og da murrer det litt :)
 
Det er livmoren som strekker seg. :) Er også den lille som beveger på seg og er aktiv. Er 16+1 i dag og kjenner "bobler som sprekker". Er så kjekt!
 
Back
Topp