murringer&strekninger og kan det være kynnere?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er 21+2 idag med lille prinsen. Men sliter mye, hvertfall de siste dagene med mye strekkinger og "murringer"(vet ikke hvilket ord jeg skal bruke) i mage/livmor område. Er så plagsomt og blir rett og slett sliten av det:(

Skal på jobb nå, og all energi er allerede dratt ut av meg etter å ha nesten ikke sovet i natt. Varer kanskje 1-2 sekunder omgangen. Hva kan jeg gjøre?:( flere som sliter med dette? Er ikke hele døgnet assa, men plagsomt nok

Har hendt at også magen blir steinhard mens jeg har gått/vært i aktivitet på jobb, er dette kynnere?Dette er veldig ubehagelig og må innimellom ta en pust i bakken. Det har alltid gitt seg veldig fort

Last edited:
Kan nok være kynnere ja, så lurt det at du kan slappe av og roe litt ned når de kommer. Skal ikke være så vondt at det hemmer deg i hverdagen, vil tro du ville fått beskjed av lege og jordmor om å slappe av litt og roe ned.

Jeg får selv om jeg har hatt mye å gjøre på jobb, eller om jeg går I oppoverbakke. Gir seg fort, men ubehagelig når det står på!

Kan nok være kynnere ja, så lurt det at du kan slappe av og roe litt ned når de kommer. Skal ikke være så vondt at det hemmer deg i hverdagen, vil tro du ville fått beskjed av lege og jordmor om å slappe av litt og roe ned.

Jeg får selv om jeg har hatt mye å gjøre på jobb, eller om jeg går I oppoverbakke. Gir seg fort, men ubehagelig når det står på!
Er vist kynnere :) er ikke vondt men er utrolkg unehagelig og en stikkene smerte innimellom nesten

Det er kynnere ja. Jeg fortalte jordmor om mine kynnere som til tider virker å vare hele døgnet, samt murringer og nedpress. Hun ville ikke at jeg skulle jobbe fullt, og gav beskjed om å ringe føden neste gang jeg hadde vonde kynnere med murr og nedpress! Det har jeg nå lært at man IKKE skal ha :-o Bare kynnere derimot er normalt..

Det er kynnere ja. Jeg fortalte jordmor om mine kynnere som til tider virker å vare hele døgnet, samt murringer og nedpress. Hun ville ikke at jeg skulle jobbe fullt, og gav beskjed om å ringe føden neste gang jeg hadde vonde kynnere med murr og nedpress! Det har jeg nå lært at man IKKE skal ha :-o Bare kynnere derimot er normalt..
Takk for info :D greit å vite kan du forklare følelsen nedpress?

Vanskelig å forklare synes jeg, for meg kjennes det veldig tungt ut langt ned mot skjeden, og sammen med kynnerne så presser det liksom nedover. Har ikke hatt følelsen siden forrige uke nå heldigvis ☺ Antar at vi opplever og forklarer slike begrep ulikt også.. Det kan være vanskelig å sette ord på :-P

Back
Topp