Murringer/stikninger

Så gøy! Ja, mannen min var sånn på butikken istad "ååh, det blir godt med energidrikk ass, ikke san... nei stemmer det!"

Så gøy! La nedtellingen begynne ja :hilarious:

Hahahah, omtrentlig som å høre mannen min det! Mannfolka sku bare visst hva vi gjennomgår...

Kvaaalm siden dag 8 etter el., og her om dagen kom de ømme niplene :finger: Takk for deeet. Litt oppblåst. Takler ikke enkelte ting jeg pleide å spise fast før, brakk meg nesten på jobb :hilarious: Du da?
Ahh... kvalme, ja. Ikke si ordet en gang. For ikke å snakke om halsbrann... Ømme nipler har jeg, men hadde trodd jeg nesten skulle hatt vondere pupper [emoji28] har merka litt til økt luktesans, men ikke mye.
Jeg er sjeleglad for at jeg nå slipper å ta kattedoen fremover [emoji28][emoji23]

Ahh... kvalme, ja. Ikke si ordet en gang. For ikke å snakke om halsbrann... Ømme nipler har jeg, men hadde trodd jeg nesten skulle hatt vondere pupper [emoji28] har merka litt til økt luktesans, men ikke mye.
Jeg er sjeleglad for at jeg nå slipper å ta kattedoen fremover [emoji28][emoji23]
Halsbrann har jeg sluppet - så langt :hilarious: Ja, greit med ting man slipper. Skulle gjerne ha malt et rom, men det må grunnes først, og DET kan ikke jeg gjøre... Så akkurat det er litt kjipt.

Halsbrann har jeg sluppet - så langt :hilarious: Ja, greit med ting man slipper. Skulle gjerne ha malt et rom, men det må grunnes først, og DET kan ikke jeg gjøre... Så akkurat det er litt kjipt.
Åhh, jeg visste ikke at jeg ikke kan grunne.. hmm. Må nok lese meg opp på hva jeg kan, og ikke tror jeg.

Tror jeg er gal alt haha. Ja, det kan alltids skje, men da ser jeg liksom hvordan risikoen minsker hver dag. :D Nå har jeg begynt å omfavne mer at jeg ER gravid, og det er dødsskummelt. Da blir det bare mer og mer skummelt psykisk hvis jeg mister. Fingrene er krysset :Heartred
Det er sant. Men vi satser på at vi holder helt til mål!

Ja, og det er er stort rom i tillegg *gruer meg*. :rolleyes: Men jeg vil ha det fint haha. Har malt altfor mye de siste årene, så er så lei:smiley-angry017:smiley-ashamed004
Jeg skulle strengt talt ha malt listene her.. Men sist gang jeg sa dette foran svigermor så sa hun "ring meg, for detta er pirkarbe!". Selv om jeg er veldig glad for å gjøre ting selv, så er det greit å ha hjelp..

Back
Topp