Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har det på samme måte Men samtidig som at jeg blir redd når jeg kjenner de stikkingene, så blir jeg redd når de forsvinner og jeg ikke kjenner noe Så jeg er litt bekymra for det meste av symptomer og ikke-symptomerEr det flere enn meg som skvetter skikkelig til når det brått kommer ett stikk/mensmurrer veldig i livmora? Jeg får nesten hjerteinfarkt, og føler for å gå å sjekke om blodet strømmer, selv om jeg har lest at det er vanlig
Haha, ja vet! Men i starten var det mer enkeltstikkinger, mens nå murrer det nesten konstant som mensen - DET syns jeg er verst Da føles det ut som mensen kommer, og at graviditeten har vært bare en fantasiJa, jeg har det på samme måte Men samtidig som at jeg blir redd når jeg kjenner de stikkingene, så blir jeg redd når de forsvinner og jeg ikke kjenner noe Så jeg er litt bekymra for det meste av symptomer og ikke-symptomer
Jeg følger med på kalenderen hvor langt jeg har kommet, og prosentsjansen min for sa for den dagen Idag er jeg på 14%Ja.. hatt ett par dager uten noe særlig nå, men i ettermiddag har det vært ille.. bekymrer seg jo med en gang ja..
Det er jo det, derfor vi går på tul *tørr humor, vært hjemme sjukling idag*Det er helt forferdelig.. Å ikke vite altså. Skulle ønske det var ett kikkhull inn, sånn at en ser at alt er iorden.
Ikke følg med på det. Da blir du iallefall gal! Abortere kan man uansett hvor liten sjans det er for det. Men det kan også gå bra uansett hvor liten sjans det erJeg følger med på kalenderen hvor langt jeg har kommet, og prosentsjansen min for sa for den dagen Idag er jeg på 14%
Tror jeg er gal alt haha. Ja, det kan alltids skje, men da ser jeg liksom hvordan risikoen minsker hver dag. Nå har jeg begynt å omfavne mer at jeg ER gravid, og det er dødsskummelt. Da blir det bare mer og mer skummelt psykisk hvis jeg mister. Fingrene er kryssetIkke følg med på det. Da blir du iallefall gal! Abortere kan man uansett hvor liten sjans det er for det. Men det kan også gå bra uansett hvor liten sjans det er
Det har jeg tenkt til å koste på meg også. Vet bare ikke når jeg skal... Min gyn på volvat vil jeg skal drøye i 3 uker ca.. Men... Klarer jeg å vente så lenge??Det er jo det, derfor vi går på tul *tørr humor, vært hjemme sjukling idag*
Tror jeg er gal alt haha. Ja, det kan alltids skje, men da ser jeg liksom hvordan risikoen minsker hver dag. Nå har jeg begynt å omfavne mer at jeg ER gravid, og det er dødsskummelt. Da blir det bare mer og mer skummelt psykisk hvis jeg mister. Fingrene er krysset
Jeg skal inn når jeg er 8+1, syns det er aaaltfor lenge til Var bare ment som en spøk altså, jeg skulle også gjerne sjekket inn litt oftere...Det har jeg tenkt til å koste på meg også. Vet bare ikke når jeg skal... Min gyn på volvat vil jeg skal drøye i 3 uker ca.. Men... Klarer jeg å vente så lenge??
Hehe, ja det skjønte jeg Jeg har legetime 8+0, vurderer å kanskje bestille TUL på samme dag...Jeg skal inn når jeg er 8+1, syns det er aaaltfor lenge til Var bare ment som en spøk altså, jeg skulle også gjerne sjekket inn litt oftere...
Hahaha, kjenner til det. Skal bort på middag på søndag, og blir helstekt indrefilet. Så jeg må kjempe til meg ytterstykkene. Alle spor kan være avslørende, så det er vanskelig å holde seg i sånne situasjoner.Åh.. I dag på jobb, så har kollegaer sett på meg og sagt, "Ja, det blir vel ikke lenge før du også har en liten en i armene dine, nå som din søster har fått nr 4!".. Og jeg: "Næææ... Vi får se da.. Vi stresser ikke...." *Superstressa*
Ville jeg gjortHehe, ja det skjønte jeg Jeg har legetime 8+0, vurderer å kanskje bestille TUL på samme dag...
Hahaha, kjenner til det. Skal bort på middag på søndag, og blir helstekt indrefilet. Så jeg må kjempe til meg ytterstykkene. Alle spor kan være avslørende, så det er vanskelig å holde seg i sånne situasjoner.
Ville jeg gjort
Mannen hadde kjøpt inn lefser, smøreost, ruccola og strandaskinke så vi kunne kose oss med det igår Takk skal du ha liksom haha! Og man vil jo hvertfall ha noe man ikke kan spise. Fikk så syykt lyst på energidrikk idag haha.Samler disse jeg
Jeg ser den... Så mye en ikke kan spise... Det verste for meg nå i denne perioden er.. rakfisk. Jeg er så glad i rakfisk, du aner ikke. Blæh.
Tror jeg skal bestille time da altså.. Time til fastlegen kl 9. Time til TUL kl 10.30 kanskje
Woops! glemte å quote deg.Mannen hadde kjøpt inn lefser, smøreost, ruccola og strandaskinke så vi kunne kose oss med det igår Takk skal du ha liksom haha! Og man vil jo hvertfall ha noe man ikke kan spise. Fikk så syykt lyst på energidrikk idag haha.
Ja, tror jeg ville gått for den timen *gliser*
Så gøy! Ja, mannen min var sånn på butikken istad "ååh, det blir godt med energidrikk ass, ikke san... nei stemmer det!"Mannen fikk spansk spekeskinke av søstra si igår... Velvitende om at jeg ikke kunne smake så ser han på meg og sier " Fyf denne her var god!" mens han gliser... Merker jeg er veldig restriktiv på å drikke kaffe... Men vi får se i helga.. En rolig arbeidshelg i vente - det gleder jeg meg til. Kunne gjerne få gå dobbelt idag hvis jeg ville, men kjenner at jeg ikke er i form til det.
Den timen er allerede bestilt... kl 10.40! 25 dager til...