Murringer i uke 5,flere som har slitt me det?

Nadde88

Betatt av forumet
Kjente ikke noe når jeg sto opp Idag men vært med sønnen min i bhg å styra litt. Så kom disse forbanna murringer igjen sammen med kvalmen. Sitter nederst i magen å Litt i skambenet. Litt sånn forstoppelses følelse. :-/ nå blir jeg bekymra som vanlig... Redd for å miste

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt mye murringer og vondt i magen. Tror det er helt normalt :)

Får prøve å si til meg selv at det er normalt :p bare liker ikke di taka jeg får innimellom.

Har hatt all slags vondter frem til nå.. Er visst normalt :)

Får prøve å si til meg selv at det er normalt :p bare liker ikke di taka jeg får innimellom.

Jeg er uke 7 til torsdag og det har vært bedre de siste dagene.. Det har blitt en annen type murringer enn det var. Tidligere så var det vondt, nå er det mer ubehagelig. Men det meste er nok normalt :)

Jeg har hatt masse murringer hele veien.. Og alt er bra her :)

Så bra :-) da satser jeg på at det går bra :-) har lyst å bestille meg en time til ultralyd men er bare 5+1 så dem kommer vel ikke til og se så mye enda vel.

Jada, men hadde mer sist faktisk. Det murrer og verker både her og der :) tror nok det bare er kroppen som prøver å tilpasse seg alt det nye som skjer!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg burde jo vite dette siden det blir min nr2 ;p men er liksom så nytt igjen å jeg husker jeg var livredd for å miste når jeg gikk med sønnen min. Ista var jeg på butikken å plutselig fikk jeg vondt nederst i magen rett over privaten. Stråler å strekker i skambenet og magen på en måte akkurat som at alt ramler ut. Hva lam det være? Bekkenet tro? Livredd for å miste

Jeg tror du skal være glad for at det murrer, det betyr jo at det skjer mye med livmoren din....

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Murringer er grei men nedpress fra rett over privaten er ikke godt, mistenker bekkenet

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ble også bekymret når jeg fikk murringer.. Hadde SA i fjor, så alt bekymret meg forsåvidt før jeg fikk se bankende hjerte på tidlig UL i uke 8. Murringene kommer gjerne av at livmoren strekker seg litt, og "setter" seg. Er ikke noe i veien med det så lenge du ikke blør. :)

Back
Topp