Murringer i ryggen

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Noen som har opplevd det før dere testet? Eller opplever det nå. Som sagt venter på tanten, som enda ikke har kommet. Har jeg regnet rikitg skulle hun vært her i går, i dag har jeg mensmurringer, men det kan jo bety så meget [:)] Så derfor lurer jeg på det [;)]

eg går med konstant mensen murringer.. det sies at det er embryoet som fester seg, at det er derfor at vi har de.. men vet ikke eg.. å eg begynte å få det noen dager før IKM å dagen etter IKM testa eg positiv [:D].

Men kan man få det hvis man venter mensen også. Pleier som regel å kjenne det framme i magen da, og ikke bak[:)]

det vet eg ikke.. dytter for at noen kan svare på det [:)]

Vet ikke hva det er eller betyr, men jeg har iallefall litt slike selv, og hadde det tidlig i mitt forrige svangerskap også[:)]

Meeen, i går skulle jeg hatt mensen, tror jeg da, og den testen ble skikkelig negativ, ikke nt liten svak strek engang, er det fortsatt mulig at jeg er gravid? [8|][8|]

Er så usikker!

ORIGINAL: Vesle_mor

Meeen, i går skulle jeg hatt mensen, tror jeg da, og den testen ble skikkelig negativ, ikke nt liten svak strek engang, er det fortsatt mulig at jeg er gravid? [8|][8|]

Er så usikker!

Det er fortsatt mulig du er gravid ja :) Så lenge ikke tanta dukker opp kan du ha et lite håp ;) Mange tester ikke positiv før ei stund etter Ikm. Har hørt om folk som testet pos først i uke 7 og i 4 svangerskapsmånde :)

selv er jeg på dag 51 i syklusen. Mulig jeg hadde El enten 11 febuar eller fredag som var.. Så får bare vente å se om jeg havner her :)

Ja, kan fortsatt være en mulighet for det. Kan hende kroppen din produserer hcg veldig sent. Noe jeg tror min og gjør :) Ta en test igjen om noen dager så får du sikkert svaret du lurer på [:)]

Er veldig frustrerende å gå rundt å lure, hver gang du tror du har mensen springer du på do, men ingenting der. Håper inderlig det slår ut på testen om ca 3 dager til, om ikke tanten har dukket opp til da [:)]

Back
Topp