Bra vi er flereSamme tenker jeg, har hatt j..... bekkensmerter i dag
Den lille får komme når han vil, uten at jeg skal prøve på alt som kanskje funker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra vi er flereSamme tenker jeg, har hatt j..... bekkensmerter i dag
Ja, eller kanskje ikke funkerBra vi er flere
Den lille får komme når han vil, uten at jeg skal prøve på alt som kanskje funker![]()
Har prøvd det meste her... Nå har jeg gitt oppBra vi er flere![]()
Den lille får komme når han vil, uten at jeg skal prøve på alt som kanskje funker![]()
Ja, jeg tror også det er tilfeldigheter alt sammen, disse små kommer når vi minst aner detHar prøvd det meste her... Nå har jeg gitt opp
Kjørt på humpete veier, gått lang tur i ulendt terreng, spist ananas, spist kanel, hatt sex og prøvd å la det virke, spist sterk mat, gjort yoga-øvelser som sies skal virke, slappet av maksimalt, sovet mye...
Nada!

Her ventet mini på at jeg skulle bli klarJa, jeg tror også det er tilfeldigheter alt sammen, disse små kommer når vi minst aner det![]()
Satt inn isofix i bilen i går, det var det siste som mangletHer ventet mini på at jeg skulle bli klarfikk skrudd opp sengen og gjort den og vuggen klar på torsdag, skrudd opp garderobeskap, pakket mesteparten av fødebaggen, og fant fram basen til bilen på fredag. Da var heg så å si klar. Babyen kom i natt
![]()