Murringer i ryggen

endeligtre <3

Flørter med forumet
Noen som har opplevd dette når fødselen har nærmet seg?

Murrer kjempe masse i korsryggen nå og sinnsykt nedpress.
Kom etter en runde til køys i sta :)

Vi får håpe det fører til noe :) her murrer det en del, men vagger enda. Så dessverre kan jeg ikke være et godt eksempel for deg :)

Ja d murrer en del i ryggen og magen til tider, men så roer d seg... Får håpe ditt tar seg opp!:)

Satser på det tar seg opp! Murrer litt her og, men ikke noe urovekkende enda. :)

Her har jeg hatt murringer i rygg og mage siden i går kveld :confused::confused: Er 39+1 :)

Så spennende :) får håpe det skjer noe hos deg også!
Jeg er 40+5 så begynner å bli lei av at det ikke skjer noe snart :(
De tar seg opp av og til, og de er sykt vonde :confused::rolleyes: men kommer ikke ofte nok :rolleyes:

Har hatt det en stund, satt først i magen. De siste dagene i magen og ryggen. Tar seg ikke opp eller kommer oftere. Er 40+5, så ganske lei av vondter som ikke fører til mer vondter.
Er ikke ofte man ønsker seg selv mer vondt altså :-P

Har hatt det en stund, satt først i magen. De siste dagene i magen og ryggen. Tar seg ikke opp eller kommer oftere. Er 40+5, så ganske lei av vondter som ikke fører til mer vondter.
Er ikke ofte man ønsker seg selv mer vondt altså :-P

Da er vi like langt, hehe!
Nei det er sant er det din første?

Selv om ikke murringene nødvendigvis betyr at fødselen kan starte når som helst, så er det forhåpentligvis med på modning? Har vært sånn med meg hvertfall..

Kanskje det er det vi må begynne med alle sammen, dra mannen inn på soverommet. Kanskje det blir fortgang i systemet. I alle fall, gratulerer med jenta :)
Jeg orker ikke jeg, eller klarer ikke heller tenker jeg, vondt overalt :eek::rolleyes:

Back
Topp