Murringer i korsrygg

Tweety

Mammalykke
Andre her så får skikkelig sterke mensmurringer i korsrygg? Jeg har hatt litt av å på, men i dag våknet jeg av at det var vondt og klarte ikke såve. Ringte føden, men di tok meg ikke inn til sjekk :o syns det var litt sjokerende siden jeg er før uke 34 og vsr innlagt for 2 uker siden med irritert livmor.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var dette i dag tidlig? Har du forsatt vondt? Rart de ikke tok deg inn til sjekk da :confused:

Hvis du forsatt har vondt bør du ringe en gang til. Legg gjerne på litt, men synes nå det er litt tidlig med en baby nå.

Hva føler du selv? Begynnelsen av noe eller kanskje bekkenløsning/låsning?

Hmm.. i går og dagen før der hadde jeg stikkninger i magen og vondt bak ved hofta samtidig.. måtte puste meg igjennom det.var 3 økter med 15 min mlm hver... i dag har jeg ikke merket noe... ringte ikke føden jeg da. Men ser jo det nå at det ikke var noen hensikt uansett.. hvordan er det med deg nå ?

Nå har det dabbet av, men hvis jeg reiser meg og går så er magen konstant stram:o tårer ikke bevege meg. Synes bare det er rart di ikke vil sjekke noe før jeg er i fødsel. Di sa til meg for 2 uker siden at jeg måtte ga kontakt hvis det økte på igjenn. Da villle de måle livmorhalsen en gang til og eventuelt gi meg noe til å stoppe sammentrekningene. Hun jeg snakte med på føden ville ikke ha meg inn før jeg var i aktiv fødsel føltes det som. Må vell være bedre å komme tilig så di klare eventuelt stoppe noe:o Søsteren min fikk i uke 30. Men ingen av dere som har det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

har noe murringer i korsrygg, spesielt om natten/tidlig morgen.
Jeg har fått riene i ryggen tidligere, så jeg regner dette som kynnere/øverier...
Jeg er ikke bekymret for mine, men dersom du er bekymret, og pga den tidligere innleggelsen, synes jeg du skal ringe jordmor/fastlege eller evnt føden igjen.

Back
Topp