Murringer gjennom svangerskapet

Pernillis91

Andre møte med forumet
Hei :)

Jeg er andregangsgravid 17+4. Jeg går rundt med små murringer nesten hele tiden og føler noen ganger at magen holder på å sprekke, pluss at jeg da må sprengtisse (hehe) (og nei, jeg har ikke urinveisinfeksjon)...

Når jeg googler kommer det enten opp spontanabort tidlig i svangerskapet eller modning rett før fødsel. Er ganske sikker på at dette er helt normalt og at dette skjer fordi det er rett og slett MYE som skjer inni der, men det hadde likevel vært fint å høre om det er flere som har det slik :) Kan ikke huske at jeg hadde sånn med første. Merket nesten ikke at jeg var gravid med førstemann...

Klem :)
 
Heisan :)

jeg hadde heller ikke slikt med første, men har hatt det i ca 10 uker nå med andre. Er 32+5 i dag. På sykehuset og jordmor på ha sier det er normalt for flergangsfødende.

Får ekstra kontroller på sykehuset pga diverse ting og sist jeg var der (for 3 uker siden) tok de innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen og modning pga murringer (mine var veldig sterke!). Jeg var ikke moden i det hele tatt og livmorhalsen var lukket og 3 cm lang, slik den skal være. Så jeg ville ikke bekymret meg.

Lykke til videre med svangerskapet ditt :)
 
Jeg kjente heller ingenting i første svangerskap, men mye men mye murringer som lignet menssmerter i flere uker i begynnelsen av svangerskapet. Tror jeg fikk kynnere allerede før andre kontroll hos jordmor. Det kom mye senere første gang.
 
Er gravid for første gang i uke 38 og har hatt det slik stort sett hele svangerskapet. Murringer i rygg og har livmor.
 
Hadde murringer igjennom hele svangerskapet mitt nå, det var første :) Til tider ganske sterke også:eek:
 
Back
Topp