• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Murringer 8dpo

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Smule forvirret idag. Venter på oppstart neste uke. Tr ventes ut fra eggløsning ca. Onsdag-torsdag.
Er på CD22 og ca 8dpo....Så hvorfor i all verden ligger det å stikker og murrer i eggstokkene nå.... er alt for tidlig. Venter på papir i posten om medisiner....TR kan ikke komme nå midt i helga...ikke fått kjøpt medisinene....

Hvordan har det gått i helga? Jeg har alltid masse murringer i dpo-land, så jeg ville ikke blitt bekymra :) men skjønner du blir det om det er nytt for deg! Heier på rask mens og oppstart eller ventespire;)

Ja har kun murringer dagen tr kommer....Men kroppen vil lage litt hekkan denne mnd ser det ut som. Murringer blir sterkere og sterkere for hver dag så tr kommer nok snart så fått handlet inn sprøytene

Ja har kun murringer dagen tr kommer....Men kroppen vil lage litt hekkan denne mnd ser det ut som. Murringer blir sterkere og sterkere for hver dag så tr kommer nok snart så fått handlet inn sprøytene

Bra du er forberedt, nå blir det snart oppstart!! Spennende :happy:

Kaos med følelser nå da....blanding av glad og syyyyykt nervøs

Skjønner jeg veldig godt, husker kaoset i hodet mitt ved oppstart første runde! Men det blir bra, og når du er i gang er det bare godt å ha starta. Første runde er ekstra spennende men også en del gode følelser som man bare må prøve å holde på :) Det kommer til å gå fint, og når spørsmålene dukker opp er det bare å ringe klinikken eller spørre her inne. Er så mange fininger her med masse god kunnskap og som har lurt på og tenkt på akkurat det samme :Heartred

Skjønner jeg veldig godt, husker kaoset i hodet mitt ved oppstart første runde! Men det blir bra, og når du er i gang er det bare godt å ha starta. Første runde er ekstra spennende men også en del gode følelser som man bare må prøve å holde på :) Det kommer til å gå fint, og når spørsmålene dukker opp er det bare å ringe klinikken eller spørre her inne. Er så mange fininger her med masse god kunnskap og som har lurt på og tenkt på akkurat det samme :Heartred
Takk :Heartred
Ja blitt helt Koko her 1 million følelser, tanker og spm. Takk for fine ord :)

Back
Topp