Murringer + økt mengde utflod = ingen god kombo

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg tenker jo hele tida at jeg kommer til Å miste.. Vært på toalettet 1000 ganger idag og sjekket.. Psyker meg selv helt ned å kjelleren nå! JA TIL GRATIS DAGLIG ULTRALYD :P

Nei nei, du vil ikke bli skuffet på ul før etter uke 6 :( unner virkelig ingen det :(

Krysser alt for at det ikke er noe farlig på gang, tror ikke det og håper du klarer å slappe av litt <3

hahaha!!! jeg veeeeet!! jeg flyr å do og tørker hele tiden for å se om det er blod :P

Jeg er 7+1 i dag, og siden jeg har blødd litt har jeg bestilt time til gu...
Mistet 7+3 sist og kjenner at ikke har godt av å gå rundt å bekymre meg hele tiden. Det er tidlig, men det er bedre en å bekymre seg hele tiden.

Jeg har virkelig hatt det jævlig dag altså..helt syk av bekymring! Heldigvis fikk jeg et helt grusomt kvalme-anfall inne på Rema 1000, så da roet jeg meg litt :P

Off, ja jeg kjenner meg igjen i dette! Smånervøs hver gang jeg er på do ;)

Jeg også har det på samme viset har mistet 6 ganger på 8 år å nå er jeg 6 uker . Klart jeg er engstelig men som dere sier så hjelper det ikke og være det . D e vanlig med utflod og mage smerter . Jeg har hatt helt sinsykt vondt på kvelden et par dager å murring hele dagen . Masse kvalme men er på havet å det er en del sjø så d e ingen god kombo . Satser på at disse små spirene sitter denne gangen . Tenk positivt tankens kraft . Gjør deg klar for nykomlingen .det er bedre og bli lei seg den dagen det skulle gå galt enn
Å gå rundt og være fortvila hele dagene .
Lykke til vakre vene .

Uff :( men du har jo helt sunne og normale symptomer på graviditet kjære deg!! Dette går nok bra!!! <3

Hei!
Sniker fra august 13, jeg er snart 26 uker på vei og jeg sjekker enda om det er blod på papiret! :p Dopapir med rosa/røde detaljer er ikke bra for overnervøse, gravide damer! :p

Back
Topp