Murring/tak i korsryggen

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
39+2 i dag, og det startet med tak i korsryggen i går kveld. Ikke vondere enn at jeg sovnet, men hver gang jeg var våken kjente jeg de, hadde også noen episoder med smerter nederst i magen.

I dag er takene gått over til konstant murring som stråler nedover frem og bakside lår. Nå ligger jeg på sofaen med varm rispose på, og tviler på min egen smerteterskel - for dette er VONDT!

Er skikkelig utålmodig, men føler egentlig ikke at noe er på gang. Blæh!

Så spennende:) ikke tvil på din egen smerterterskel!! I alle fasene av en fødsel så er smertene forskjellige, så det kan godt hende du synes disse smertene er vondere enn de du feks får under de første riene:)

Ja, det er ingenting jeg håper mer på en fødsel, men tørr liksom ikke håpe for mye. Er jo førstegangs, så har ingenting å måle opp i mot.

Ja, det er ingenting jeg håper mer på en fødsel, men tørr liksom ikke håpe for mye. Er jo førstegangs, så har ingenting å måle opp i mot.
Høres jo ut som om noe er på gang! :-)
Den første delen av fødselen er jo også vondere enn selve pressriene! Masse lykke til! :-)

Har vært på farten i hele dag, og egentlig ikke rukket å kjent så mye, men nå når vi er hjemme igjen og jeg sitter i sofaen å slapper av så kjenner jeg utvilsomt den samme murringen som tidligere i dag. Var også en tur innom jordmor i dag, hodet til lille er festet godt ned i bekkenet :-D

Har vært på farten i hele dag, og egentlig ikke rukket å kjent så mye, men nå når vi er hjemme igjen og jeg sitter i sofaen å slapper av så kjenner jeg utvilsomt den samme murringen som tidligere i dag. Var også en tur innom jordmor i dag, hodet til lille er festet godt ned i bekkenet :-D

spennende :)
hvordan går det idag?

spennende :)
hvordan går det idag?

I dag kjenner jeg dessverre ikke så mye til disse murringene, men jeg har litt kynnere som kommer i tak og den del stikking og nedpress, så det er nok bare modning...

Jeg er skikkelig utålmodig, mest fordi jeg kjeder meg, men må nok bare forsone meg med at han kommer når han er klar :-)

I dag kjenner jeg dessverre ikke så mye til disse murringene, men jeg har litt kynnere som kommer i tak og den del stikking og nedpress, så det er nok bare modning...

Jeg er skikkelig utålmodig, mest fordi jeg kjeder meg, men må nok bare forsone meg med at han kommer når han er klar :-)
Høres it som om modningen har kommet skikkelig i gang :) heier på deg ;)

Back
Topp