Murring/mageknip. Uke 25+3

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Flere som fortsatt til tider kan ha mageknip/murringer? Syns dette er vondt til tider så det er ikke kynnere. Eller er dette ligamentsmerter?

Føles ligamentsmerter for deg som murringer/mageknip? Klarer fortsatt ikke skille eller beskrive følelsen av ligamentsmerter. Når jeg har det varer det kanskje 5 sekunder. Er 25+3 idag.

For min del har det vært en del ligament smerter i lysken som har vært gjentakende, spesielt når jeg ligger. Kjennes ut som små kraniet i muskulaturen. Hadde kynnere når jeg hadde en relativt resistent UVI, og det kjente jeg over hele magen- den ble knallhard og trakk seg på en måte sammen med jevne mellomrom. Vet ikke om det besvarte det du lurer på, men sånn d oppleves her i alle fall :)

Ligamentsmerter = knivstikk nede på høyre eller venstresiden.
Kynnere = tung pust, stram mage, et slags sug.

For min del har det vært en del ligament smerter i lysken som har vært gjentakende, spesielt når jeg ligger. Kjennes ut som små kraniet i muskulaturen. Hadde kynnere når jeg hadde en relativt resistent UVI, og det kjente jeg over hele magen- den ble knallhard og trakk seg på en måte sammen med jevne mellomrom. Vet ikke om det besvarte det du lurer på, men sånn d oppleves her i alle fall :)
Takk for forklaring :) mine "ubehag" kan minne om mensmurringer

Ligamentsmerter = knivstikk nede på høyre eller venstresiden.
Kynnere = tung pust, stram mage, et slags sug.
Jepp, jeg synes også ligamentsmerter kjennes ut som om noen stikker en kniv i siden på meg. Jeg har både de lette kynnerne som bare gir stram mage og litt tung pust, og en del kynnere som jeg synes er veldig vonde så det river skikkelig. Har en del murringer utenom det også, det skal visst bare ikke være behagelig å være gravid. :P Mye som vokser og strekker. :)

Jepp, jeg synes også ligamentsmerter kjennes ut som om noen stikker en kniv i siden på meg. Jeg har både de lette kynnerne som bare gir stram mage og litt tung pust, og en del kynnere som jeg synes er veldig vonde så det river skikkelig. Har en del murringer utenom det også, det skal visst bare ikke være behagelig å være gravid. :p Mye som vokser og strekker. :)
Godt at flere enn meg syns at kynnere kan være dritvonde :) hvor langt er du nå?

Takk for forklaring :) mine "ubehag" kan minne om mensmurringer
Skulle stå kramper ikke kranier

Mensmurringer og kramper tenker jeg er det samme, så det er nok det du har, men spør jordmor om du er usikker! Lykke til!

Back
Topp