Murring i magen

Kenguru86

Flørter med forumet
Hvor lenge varer den murringa i magen? Hadde mye murringer og stikk den første uka, så ga stikkene seg. De siste dagene har det vært lite murring i magen også..er 7+0 i dag.

Er sykemeldt, kan det ha noe med at jeg tar det veldig med ro om dagen og endelig slapper litt av?

Jeg hadde mye murringer de første 10 ukene. Da ble jeg sykemeldt for det ble værre og holdt meg våken om nettene hvis jeg anstrengte meg for mye. Trengte bare å ta ut oppvaskmaksinen så fikk jeg kjempe smerter. Ga seg etter noen uker heldigvis :)

Murringa har roa seg ned veldig i det siste her også, er 6+5 i dag. Men regner med det er noe som vil variere litt fra uke til uke:)

Ja, vet at det er fordi livmora vokser :)
Så dette er noe som varer hele svangerskapet?
Tenker på om jeg bør bli bekymra når jeg kjenner lite av det.
Første svangerskap, så alt er helt nytt :)

Ja, vet at det er fordi livmora vokser :)
Så dette er noe som varer hele svangerskapet?
Tenker på om jeg bør bli bekymra når jeg kjenner lite av det.
Første svangerskap, så alt er helt nytt :)
Neida, du trenger ikke være bekymret! Det er like normalt med ingen murring som mye murring. :happy:

Jeg har en del murring nå, men det varierer veldig fra dag til dag, men i kveld er det mye :o

Har mer av alt i dette svangerskapet[emoji85] Mer vondter, kvalm, spotting ++ Mage"smerter"/murringer husker jeg ikke at jeg hadde så tidlig med forrige mann.

Back
Topp