murring i magen etter sex

Merethe

Flørter med forumet
hadde ganske heftig sex med sambo sent i kveld, og har hatt murringer i magen etter økten.. det kjennes ut som mensmurringer, men har ikke blødd noe! :/

er dette farlig? :O det er nesten så jeg ikke tørr å ha sex mer, er 5+2 i dag :)

Er nok ikke noe farlig, er nok livmora som strekker seg og jobber. De sier at sex i svangerskapet er trygt og godt:p:laughing002
Man får jo litt sammentrekninger av orgasme så kanskje det er en kombinasjon av det:love022

Får håpe det.. er veldig bekymra, har ikke fått sove noe i natt siden det har murret hele natta :-/

Ringte legen for fem minutter siden og er på vei inn nå så får jeg se hva han sier! :-)

Fikk ul og så at det var veeeldig tykke slimhinner og et åpenrom der fosteret holder på å utvikle seg :-D alt var helt etter boka for å være 5+1 <3 skal tilbake neste tirsdag for første kontroll pg da kunne jeg få en ny ul samtidig for berolige meg <3 elsker legen min! :-)

Jeg har også dette! Kraftige murringer etter sex og orgasme. Det kan være ubehagelig men skal visst være ufarlig! :)

Back
Topp