Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kanskje snart?
I know the feeling !! Har kjent litt idag.. Tiden kommer til aa gaa tregt fremover tror jeg..
Men krysser alt for at det blir positivt for begge jeg [:)]
ORIGINAL: Heffalompen.
det er nok altfor tidlig for at det skal skje nå ja er nok bare reparering av eggstokkene...
men bare vent plutselig sitter den/de vet dere[;)][:D]
ORIGINAL: 11Giggs
det er nok altfor tidlig for at det skal skje nå ja er nok bare reparering av eggstokkene...
Kunne ikke eggstokkene reparert seg litt mer stille og lite merkbart da [8|] he he
Prøver nå å bare fylle livmora mi med masse kjærlighet og positive tanker. For da sitter spiren(e) og testen lyser positiv om to uker [:D]
JAA det er den riktige spiriten !!!!
fortsett sånn gi masse rosa lys og strømmer med kjærlighet da kan de ikke annet enn å trives[:D][;)]
slenger med en dæsj kjærlig het selv også [;)][:D]
Kunne ikke eggstokkene reparert seg litt mer stille og lite merkbart da [8|] he he
Prøver nå å bare fylle livmora mi med masse kjærlighet og positive tanker. For da sitter spiren(e) og testen lyser positiv om to uker [:D]
JAA det er den riktige spiriten !!!!
fortsett sånn gi masse rosa lys og strømmer med kjærlighet da kan de ikke annet enn å trives[:D][;)]
slenger med en dæsj kjærlig het selv også [;)][:D]
aaaaawwwww så skjønn du er [:D]
Må være positiv vettu [;)] Så nå passer jeg på å fylle opp litt ekstra slik at mine to egg skal trives ekstra godt [:D]
ORIGINAL: småsmurf
ORIGINAL: * justme *
Når jeg ble gravid sist, så hadde jeg en ubeskrivelig smerte et par timer natt til rugedag 2. (innsett=0)
tror selv at det var festesmerter, for hva skulle det ellers vært... Så klart en kan kjenne noe tidlig...
Det var den verste smerten jeg har opplevd, men jammen håper jeg ikke den kommer om noen dager... Hehe
stor klem
Luftsmerter?
Jeg hadde intese luftsmerter, samme dagen som innsett engang. Trodde jeg skulle daue, lå bare på gulve å vrei meg..[:)]

jeg intenst for dere...