Murrer godt

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Det murrer så sykt i magen og ryggen er dritvond.

Håper det ikke er dårlig nytt.

Kan ikke huske det har vært sånn med de to første.
 
Jeg hadde murring både foran og bak i hele første trimester med nr 2 og 3. Etter uke 11-12 gikk det over, men fikk da skikkelig ligament-smerter hver eneste gang jeg reiste meg opp... Tror det er ganske vanlig.. og så lenge du ikke har blødninger ville jeg ikke vært bekymret ;)
 
Jeg hadde murring både foran og bak i hele første trimester med nr 2 og 3. Etter uke 11-12 gikk det over, men fikk da skikkelig ligament-smerter hver eneste gang jeg reiste meg opp... Tror det er ganske vanlig.. og så lenge du ikke har blødninger ville jeg ikke vært bekymret ;)

Er det jeg prøver å tenke. At så lenge det ikke er blødninger så er alt fint. Ikke noe jeg kan gjøre noe med så tidlig uansett.
 
Helt riktig;)
Derfor er det også bortkastet tid å være redd.. Det er ingenting du kan gjøre.. Murring er faktisk veldig vanlig.. Jeg kan ikke si jeg ikke er bekymret selv, for man er jo alltid engstelig for å miste.. Men, det går som det går.. Må huske på at de fleste svangerskap går jo bra:happy:
 
Jeg har skikkelige mensmurringer i ryggen, husker ikke om jeg hadde det med de to andre. Samtidig har jeg mye ligamentsmerter allerede :sour: og kvalme:dead: dette blir noen lange måneder :puke
 
Back
Topp