murrer det hele tiden hos dere?

*09-12*

Flørter med forumet
det gjøir det ikke her.
 
Nei, ikke hele tiden. :)
 
husker ikke åssen det var sist gang nemlig..
 
Det murrer ikke hele tiden, noen dager murrer det mer enn andre, men for det meste kommer kjenner jeg det noen ganger i løpet av dagen :)
 
har noen ganger for dagen. men sykt trøtt og brekke seg følelse pluss tunge vonde pupper. 
 
nei, ikke hele tiden... jeg kjenner det best når jeg slenger meg ned på sofaen etter en lang dag.....=)  Syns det er deilig å legge meg ned og kjenne etter, for har ingen symptomer...Sånn hadde jeg det sist svangerskap også, følte meg ikke gravid før jeg begynte å kjenne spark i uke 20=)
 
Kjenner nok litt stort sett hele tiden, eller store deler av tiden, tenker jeg.
Men uansett - det er vel forskjellig fra person til person, og sikkert fra gang til gang også?
:)
 
murrer mye her, men tror det har vært slik med dem andre også,
 
Så og si.. Kjennes ut som mensen skal komme! Blir livredd for att det er tegn på noe negativt!!:(
 
Her murrer eller kiler det i magen hele tiden. Kan ikke huske at det har vært slik i de andre svangerskapene...men det begynner å  bli noe år siden. Har en datter på 8 år og en sønn på 6 år.
Jeg er også utrolig kvalm fra lunsj og utover hele kvelden.  Går rundt hvit som et laken i ansiktet og gjesper hele dagen - prøver å late som ingenting på jobben. Ikke lett! Skylder på at jeg fortsatt er i feriemodus etter en lang juleferie. 

...men.. klager ikke, er utrolig glad for å være gravid 
 


martesofie skrev:
Det murrer ikke hele tiden, noen dager murrer det mer enn andre, men for det meste kommer kjenner jeg det noen ganger i løpet av dagen :)



Samme her...
 


Camillen skrev:
Kjenner nok litt stort sett hele tiden, eller store deler av tiden, tenker jeg.
Men uansett - det er vel forskjellig fra person til person, og sikkert fra gang til gang også?
:)



Samme her :)
 
Back
Topp