Murrer dere?

Jeg murret mye i begynnelsen, særlig om natten. Da kunne jeg våkne og nesten ha kramper, men nå kjenner jeg ikke så mye lenger. Er 5+4. Ellers er jeg svimmel, trett, tungpustet ved aktivitet, ømme voksende bryter og konstant sulten. Andre som har det sånn?

Av dine symtomer har jeg kun trettheten som har kommet i dag egentlig og tungpustet ved aktivitet. Vil jo egentlig ikke klage, men blir så fort sliten :p
 
Burde jeg være bekymret fordi jeg ikke kjenner murring? det er bare ømt nederst i magen og når buksa strammer så blir det ubehagelig. er 3+5 i dag
 
Murrer mye [emoji1]
 
Jeg har også masse murringer, så mye at det er plagsomt og at jeg blir litt bekymret. Og vondt i korsryggen. Håper det avtar snart, synes å huske at det kun var i begynnelsen i de andre svangerskapene.
 
Her har det murrer siden et par dager etter eggløsning [emoji87]. Er 4+5 i dag og har det fortsatt, synes å huske det kan vare en stund. Skikkelig "timene før mensen-feeling"[emoji1]
 
Jeg murrer også. Hender fremdeles at jeg tenker "må sjekke om jeg har fått mensen", før jeg kommer på at "åja, jeg er jo gravid".
emoji1.png


Jeg synes egentlig at det er litt fint, for da kjenner jeg at det er "noe" som skjer med kroppen min. Har ellers ikke hatt noen andre symptomer.
 
Back
Topp