Murrer dere?

Mie88

Blir kjent med forumet
Har dere mye murringer? Jeg har få andre symptomer, ut over at jeg murrer veldig i lav-mage-region.
Det kjennes litt sånn mens-murring ut. Ikke direkte vondt, men irriterende. Et slags sug nedover - kan også kjenne meg "støl" i lysk og nedover lårene.

Er det andre som murrer? Murret forrige gang også, og da var det blærmola.. Trenger litt forsikring om at det kan murres ved alle slags graviditeter :)

Har murret i mine to fullgåtte svangerskap, og murrer også nå :)
Helt normalt :D

Sniker fra desember.

Jeg hadde mens-murringer en drøy uke etter positiv test også ga det seg.

Jeg murret mye i begynnelsen, særlig om natten. Da kunne jeg våkne og nesten ha kramper, men nå kjenner jeg ikke så mye lenger. Er 5+4. Ellers er jeg svimmel, trett, tungpustet ved aktivitet, ømme voksende bryter og konstant sulten. Andre som har det sånn?

Murrer en del, samt smerter i korsryggen. Gått igjennom en SA før jul - og dette er andre forsøk. Livredd for at min lille spire ikke klarer å klamre seg fast :( klarer ikke glede meg under denne graviditeten. Bare venter på at noe skal skje..

Jeg murrer ikke, og bekymrer meg nesten litt over det da jeg murret mye i begge mine tidligere fullgåtte svangerskap.... Mye man kan bekymre seg over!

Sniker fra mars.
Har hatt murringer helt siden IKM egentlig, men da var det sterkere. Hadde særlig smerter på natta.. Nå har jeg murringer hver dag, noen dager mer kraftigere enn andre. Ryggen er ganske vond også.. og stråler til lysken/lårene.

Murret mye fram til 5+1, no har det blitt mykje mindre dei siste dagane. Syntes det var godt å kjenne noko uvant frå magen, er litt meir redd for kva som foregår no som eg nesten ikkje kjenner noe.

Sniker fra mars.
Har hatt murringer helt siden IKM egentlig, men da var det sterkere. Hadde særlig smerter på natta.. Nå har jeg murringer hver dag, noen dager mer kraftigere enn andre. Ryggen er ganske vond også.. og stråler til lysken/lårene.

Sånn har jeg det også. Mister ømheten i brystene i dag, så engstelig:(

Skulle akuratt til å spør dere om det. Har ganske intense murringer. Kan ikke huske det var så ille med de andre :/

Back
Topp