Murr murr

Oppdatering fra sykehuset : Var vannet som gikk.. har
Rier men de stopper opp hele tiden.. går lissom ikke over i den aktive fasen.. ble innlagt da.. for når de blir effektive så regner de med det vil gå fort.. har fått akupunktur og labbet rundt, men kan visst ta tid dette.. Nr 3 er en luring.. det er sikkert og visst :)

Hvordan har tidligere fødsler vært ? Er du på termin? Lykke til :-) følger med deg

Sent from my iPhone using BV Forum

Eldste var maserier i 12 timer uten åpning eller noe som helst.. så pang 3cm til baby var ute på rett under 3 timer... 6 cm til babyen var ute tok 10 minutt...

Nr 2 Fra første sammentrekning til baby var ute på 45 minutt...

Oi, lykke til med innspurten :-) Ser vi har samme termindato, men her regner jeg med det blir overtid. Ingenting som tyder på at mi frøken har noe hastverk.

Lykke til! Så spennende :)

Takk :) Riene mine kommer bare 1 gang i timen nå.. så satser på å få sove her på fødestua og samle krefter.. jordmødrene satser på i natt, men jeg håper i morgen tidlig så jeg får hvile.. tungt med rier som har vært på gjenomsnitt 3 minutters mellomrom hele veien, for så å stoppe opp i 30 minutt i hytt å pine.. vannet renner og renner... blør en del også.. Men dette er visst ikke uvanlig med nr 3... Tulle jenta.. har like god tid som Pappan sin :p uansett hva mamman måtte føle...

Nå ble det nettopp født en baby på naborommet hører jeg.. den hyler <3 ååååwh... vil også ha en skrikebaby.. :')

Takk :) Riene mine kommer bare 1 gang i timen nå.. så satser på å få sove her på fødestua og samle krefter.. jordmødrene satser på i natt, men jeg håper i morgen tidlig så jeg får hvile.. tungt med rier som har vært på gjenomsnitt 3 minutters mellomrom hele veien, for så å stoppe opp i 30 minutt i hytt å pine.. vannet renner og renner... blør en del også.. Men dette er visst ikke uvanlig med nr 3... Tulle jenta.. har like god tid som Pappan sin :p uansett hva mamman måtte føle...

Nå ble det nettopp født en baby på naborommet hører jeg.. den hyler <3 ååååwh... vil også ha en skrikebaby.. :')
nr på meg også og veldig spent hvordan fødselen blir.. masse lykke til :)

Back
Topp