Murpuss!!!

Vannkvinnen

Glad i forumet
Sitter på jobb og skulle så gjerne hatt litt murpuss å lukte på!!!!

hehe murpuss faktisk :s
Har ikke hatt noen av de der ennå jeg :D Men syntes grillkrydder lukter helt forferdelig nå :(

Muspuss, ja. Nice[;)] Jeg har en greie for biler, jeg. Lukten av gamle biler...[&:]

ORIGINAL: Blanco

Muspuss, ja. Nice[;)] Jeg har en greie for biler, jeg. Lukten av gamle biler...[&:]

Vi har to stykker i garasjen du kan komme og lukte på[:D] 63 og 76-modeller dersom det er gammelt nok[;)]

Jeg må avogtil innom vedboden og lukte litt på veggen der[8|]

JEg går innom butikken og til hyllene med vaskepulver og såper med jevne mellomrom...  Synd grønnsåpe lukt, bare sitter i gulvene en liten periode...

ORIGINAL: aina_josefine

JEg går innom butikken og til hyllene med vaskepulver og såper med jevne mellomrom...  Synd grønnsåpe lukt, bare sitter i gulvene en liten periode...

Det er ganske rent hjemme hos deg da regner jeg med[:D] Skulle ønske jeg og hadde en sånn "nyttig" dille... Har dessverre ikke behov for noen ny murvegg hjemme....

Åh, må ikke si sånn.. jeg blir faktisk glad på en slags syk måte når jeg går på gata og det kommer en bil bak meg som skal kjøre forbi. Jeg blir VELDIG glad hvis den viser seg å være gammel. Ikke bra...

ORIGINAL: Blanco

Åh, må ikke si sånn.. jeg blir faktisk glad på en slags syk måte når jeg går på gata og det kommer en bil bak meg som skal kjøre forbi. Jeg blir VELDIG glad hvis den viser seg å være gammel. Ikke bra...

Hahaha[:D] Du skulle sikkert gjerne ha lånt gubben min litt du da. Han lukter skikkelig gammel bil etter å ha holdt på i garasjen...og det er temmelig ofte nå når våren har kommet[;)]

ORIGINAL: Vannkvinnen

Sitter på jobb og skulle så gjerne hatt litt murpuss å lukte på!!!!

Helt seriøst!! JEG Å!!!!! Murpuss å gammal kjellerlukt!!!! Når jeg er hos svigers må jeg alltid stikke huet ned i kjellern å lukte!!! Blir gal av lukta..kunne sitti der i timesvis!

Bare jeg som har spist sitroner til jeg blødde i munnen? [:D]
De lo godt av meg på skolen når jeg hadde to-tre sånne små gule flasker med sitronsaft som matpakke

Back
Topp