Munnsopp?!

Bruk vanlig farris! Smør på med Q-tips inni munnen, så skal det bli borte vekk!:)

Bruk vanlig farris! Smør på med Q-tips inni munnen, så skal det bli borte vekk!:)
Vi tester med farris nå, har hatt det på sånn engangs gassklut og vaska munnen hennes, men hun brekker seg så lett når jeg forsøker å fjerne det hvite belegget på tunga :(

Vi tester med farris nå, har hatt det på sånn engangs gassklut og vaska munnen hennes, men hun brekker seg så lett når jeg forsøker å fjerne det hvite belegget på tunga :(

Ta masse farris på en del q-tips og stryk forsiktig på tunge og innsiden av kinnene, så skal det bli borte.

•☆tastedingsen☆•

Håper hu blir fort kvitt soppen, noe skikkelig herk og noen ganger litt vanskelig og bli kvitt.

•☆tastedingsen☆•

Fie ha en gang hatt sopp i munn, og da fekk ho sånn der mykosin…eller ke det heita :P
og det funka på ho…eg brukt å gje ho det etter måltid…nåkka som ho ikje lika smaken av :P

Ser ut til at Farris funker altså, hun har mye mindre hvitt i munnen:D fikk ikke til å smøre det i munnen så får henne til å drikke noen slurker farris av flaska noen ganger om dagen:p;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp