Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hyssamaia!Munkelia ved Lambertseter. Men Munkerud er ikke langt unna.
jeg blander alltid. men er det munkerud som er ved lambertseter? eller er det munkelia?[8D]
Isåfall om det er på nordstrand, så hadde jeg søkt omtrent før ungen va født.
jeg søkte når andrea var noen dager, når hun var ett år, hadde hun fortsatt ikke tilbud om plass..
ORIGINAL: trusaMen det er jo fakta, hehe.
ORIGINAL: hissigproppen
ORIGINAL: Hyssamaia!Munkelia ved Lambertseter. Men Munkerud er ikke langt unna.
jeg blander alltid. men er det munkerud som er ved lambertseter? eller er det munkelia?[8D]
Isåfall om det er på nordstrand, så hadde jeg søkt omtrent før ungen va født.
jeg søkte når andrea var noen dager, når hun var ett år, hadde hun fortsatt ikke tilbud om plass..
Veldig vanskelig å få plass i bhg på Nordstrand uten å ha noen form for prioritet, vi søkte for nesten 3 år siden og fikk aldri plass. (nå har vi flyttet fra området)
Ikke siii sånt da!!
ORIGINAL: Lena Levegg
Kan bare svare at alt på Munkerud er bra [:D][:D]
Hehe.. er oppvokst der, men vet lite om barnehagene der assa! munkerud er på Nordstrand, Munkelia på Lambertseter Hyssamaia [8D]
Hvor bor du TS? ble litt nysgjerrig nå..
ORIGINAL: *LBogLO*
Hehe.. er oppvokst der, men vet lite om barnehagene der assa! munkerud er på Nordstrand, Munkelia på Lambertseter Hyssamaia [8D]
Jeg har også inntrykk av at egentlig alle barnehagene jeg hører om her på Nordstrand er bra. Men nå ligger Munketoppen nærmest og har ikke hørt noe om denne, så da tenkte jeg jeg skulle høre her.
Jeg er også oppvokst på Nordstrand [:)] Bor nå i Nordstrandveien ved Munkerud [:)] Bor du også på Nordstrand? Hvor da?
Jeg har også inntrykk av at egentlig alle barnehagene jeg hører om her på Nordstrand er bra. Men nå ligger Munketoppen nærmest og har ikke hørt noe om denne, så da tenkte jeg jeg skulle høre her.
Jeg er også oppvokst på Nordstrand [:)] Bor nå i Nordstrandveien ved Munkerud [:)] Bor du også på Nordstrand? Hvor da?
Jeg har faktisk ikke peiling på om barnehagene er bra assa, men miljøet er jo så bra der [8D]
Vi bor ikke på Nordstrand nå, (i Enebakk) men er født og oppvokst i Munkerudkleiva [:D] Kun gått på skole der da, Munkerud, ikke bhg. [:-]
Er 74 modell, du da? kanskje jeg kjenner foreldrene dine [8D]
ORIGINAL: Enga_jente
Jeg har ei venninne som har sønnen sin der, som er veldig fornøyd :) de har egen hjemmeside oxo tror jeg, som du kan ta en titt på.. vet ikke adr, men bare søk på munkerudtoppen bhg [:)]
Obersten bhg er også bra
Det har vi hørt også, men har også hørt at det er syyke ventelister der...
Obersten bhg er også bra
Det har vi hørt også, men har også hørt at det er syyke ventelister der...
Eh, ja. Det er sant.
Men skader ikke å søke.
Går jenta di i kommunal bhg nå?
ORIGINAL: Babelle
Du får søke på Holmlia [8D]
Ei veninne av meg hadde ikke fått bhgplass når datteren var 19mnd, og da flyttet de fra Nordstrand..
Vet ikke hvilke hun hadde søkt på da.
ORIGINAL: Babelle
Du får søke på Holmlia [8D]
Ei veninne av meg hadde ikke fått bhgplass når datteren var 19mnd, og da flyttet de fra Nordstrand..
Vet ikke hvilke hun hadde søkt på da.
Vi har plass i familiebarnehage, og holder godt på denne til vi får en kommunal her på Nordstrand [;)]