Munkerudtoppen barnehage i Oslo

*FrøkenA*

Glad i forumet
Noen som har erfaring fra denne barnehagen? Vi lurer på om vi skal søke snuppa inn der fra høsten av. [:)]

opp[:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg blander alltid. men er det munkerud som er ved lambertseter? eller er det munkelia?[8D]
Isåfall om det er på nordstrand, så hadde jeg søkt omtrent før ungen va født.
jeg søkte når andrea var noen dager, når hun var ett år, hadde hun fortsatt ikke tilbud om plass..
Munkelia ved Lambertseter. Men Munkerud er ikke langt unna.

Veldig vanskelig å få plass i bhg på Nordstrand uten å ha noen form for prioritet, vi søkte for nesten 3 år siden og fikk aldri plass. (nå har vi flyttet fra området)

Ingen erfaring. Datteren vår går i Knausen bhg som ligger på Lambertseter og vi er fornøyde[:)]

ORIGINAL: trusa

ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg blander alltid. men er det munkerud som er ved lambertseter? eller er det munkelia?[8D]
Isåfall om det er på nordstrand, så hadde jeg søkt omtrent før ungen va født.
jeg søkte når andrea var noen dager, når hun var ett år, hadde hun fortsatt ikke tilbud om plass..
Munkelia ved Lambertseter. Men Munkerud er ikke langt unna.

Veldig vanskelig å få plass i bhg på Nordstrand uten å ha noen form for prioritet, vi søkte for nesten 3 år siden og fikk aldri plass. (nå har vi flyttet fra området)

Ikke siii sånt da!!
Men det er jo fakta, hehe.
Veldig mange flytter til Nordstrand når de har fått barn, og det blir fort fullt. Hvert fall på selve Nordstrand (bydelen er jo veldig stor nå)

Men så klart kan man få plass, spesielt om man har flere ønsker [:)]

Kan bare svare at alt på Munkerud er bra [:D][:D]
Hehe.. er oppvokst der, men vet lite om barnehagene der assa!  munkerud er på Nordstrand, Munkelia på Lambertseter Hyssamaia [8D]

Hvor bor du TS? ble litt nysgjerrig nå..

ORIGINAL: oslojente1980

Ingen erfaring. Datteren vår går i Knausen bhg som ligger på Lambertseter og vi er fornøyde[:)]

Knausen har vi også hørt mye om, men bor desverre litt langt fra.

ORIGINAL: Lena Levegg

Hehe.. er oppvokst der, men vet lite om barnehagene der assa!  munkerud er på Nordstrand, Munkelia på Lambertseter Hyssamaia [8D]

Jeg har også inntrykk av at egentlig alle barnehagene jeg hører om her på Nordstrand er bra. Men nå ligger Munketoppen nærmest og har ikke hørt noe om denne, så da tenkte jeg jeg skulle høre her.

Jeg er også oppvokst på Nordstrand [:)] Bor nå i Nordstrandveien ved Munkerud [:)] Bor du også på Nordstrand? Hvor da?

ORIGINAL: *LBogLO*

Jeg har også inntrykk av at egentlig alle barnehagene jeg hører om her på Nordstrand er bra. Men nå ligger Munketoppen nærmest og har ikke hørt noe om denne, så da tenkte jeg jeg skulle høre her.

Jeg er også oppvokst på Nordstrand [:)] Bor nå i Nordstrandveien ved Munkerud [:)] Bor du også på Nordstrand? Hvor da?

Jeg har faktisk ikke peiling på om barnehagene er bra assa, men miljøet er jo så bra der [8D]

Vi bor ikke på Nordstrand nå, (i Enebakk) men er født og oppvokst i Munkerudkleiva [:D] Kun gått på skole der da, Munkerud, ikke bhg. [:-]
Er 74 modell, du da?  kanskje jeg kjenner foreldrene dine [8D]

Jeg har ei venninne som har sønnen sin der, som er veldig fornøyd :) de har egen hjemmeside oxo tror jeg, som du kan ta en titt på.. vet ikke adr, men bare søk på munkerudtoppen bhg [:)]

Obersten bhg er også bra

Jeg har faktisk ikke peiling på om barnehagene er bra assa, men miljøet er jo så bra der [8D]

Vi bor ikke på Nordstrand nå, (i Enebakk) men er født og oppvokst i Munkerudkleiva [:D] Kun gått på skole der da, Munkerud, ikke bhg. [:-]
Er 74 modell, du da?  kanskje jeg kjenner foreldrene dine [8D]

Jeg har også gått på Munkerud [:)] jeg er 81 modell da, så gikk litt senere en deg [;)]

ORIGINAL: Enga_jente

Jeg har ei venninne som har sønnen sin der, som er veldig fornøyd :) de har egen hjemmeside oxo tror jeg, som du kan ta en titt på.. vet ikke adr, men bare søk på munkerudtoppen bhg [:)]

Så bra [:)] takk! Hjemmesiden deres var under konstruksjon, men takk for tipset [:)]

Obersten bhg er også bra

Det har vi hørt også, men har også hørt at det er syyke ventelister der...

Obersten bhg er også bra

Eh, ja. Det er sant.
Men skader ikke å søke.

Går jenta di i kommunal bhg nå?

Du får søke på Holmlia [8D]

Ei veninne av meg hadde ikke fått bhgplass når datteren var 19mnd, og da flyttet de fra Nordstrand..
Vet ikke hvilke hun hadde søkt på da.

Obersten bhg er også bra

Eh, ja. Det er sant.
Men skader ikke å søke.

Går jenta di i kommunal bhg nå?

Hun går i familiebarnehage nå. Er kjempefornøyd med familiebarnehagen, men vil ha henne i en barnehage hun skal gå i til skolestart til høsten. Skal søke obersten også, den ligger nest nærmest etter Munkerudtoppen.

ORIGINAL: Babelle

Ei veninne av meg hadde ikke fått bhgplass når datteren var 19mnd, og da flyttet de fra Nordstrand..

Vi har plass i familiebarnehage, og holder godt på denne til vi får en kommunal her på Nordstrand [;)]

ORIGINAL: Babelle

Vi har plass i familiebarnehage, og holder godt på denne til vi får en kommunal her på Nordstrand [;)]

Kan jeg spørre hvilken familie bhg hun går i? datteren min gikk i en familie bhg på munkerud :)

Back
Topp