Mummitroll stuff ?

someeone

Gift med forumet
Noen som vet om fancye sider med mummitroll stuff ?
Uten om lekenbok.no og sprell.no ?
[:)]Kanskje det er noen mummitroll fanatikere som meg her
inne på februar ? [:D]

har alt bestillt et mummiroll sengsett til baby dyne [8D]
og baby gym med mummitrollet er satt opp på ønskelista ![:D]

ORIGINAL: Hmm...

Den babygymmen har vi lyst på også, men den var da så dyr[8|]

699 kr for en baby gym er da ganske billig ?

Eldste tantebarnet mitt fikk så og si de aller fleste mummitrollfilmene da han var liten, og jeg ELSKET å se filmene sammen med han (jeg var bare 8 år da han ble født, så jeg var vel kanskje 10 år da vi så på filmene.
Jeg brukte å bli SÅ redd når Hufsa kom..haha, var jo riktig så skummelt joh[:-] ..og hattifnattene!
Elsker musikken, og handlingene i filmene[:D] Er bare så synd at alle filmene tantebarnet mitt fikk, var i VHS[&o]
Vet du hvor man kan få kjøpt filmene billigst mulig over nett?

Vil også ha ALLE disney-klassikerne! En glede for barna, men kanskje mest for meg selv[8D] *drømme seg bort*

Svigermor har ALLE mummi-koppene som fins på markedet - samlet over flere år. Hun har også annet service i serien - så hver gang vi kommer på kaffebesøk, spør hun alltid hvem vi vil være (da mener hun av de motivene på koppene..lille my, snusmumrikken, snorkfrøken osv[8D]

ORIGINAL: Someeone

ORIGINAL: Hmm...

Den babygymmen har vi lyst på også, men den var da så dyr[8|]

699 kr for en baby gym er da ganske billig ?

det er vel relevant... min kostet 149... hehe

ORIGINAL: Sprettmusa

Eldste tantebarnet mitt fikk så og si de aller fleste mummitrollfilmene da han var liten, og jeg ELSKET å se filmene sammen med han (jeg var bare 8 år da han ble født, så jeg var vel kanskje 10 år da vi så på filmene.
Jeg brukte å bli SÅ redd når Hufsa kom..haha, var jo riktig så skummelt joh[:-] ..og hattifnattene!
Elsker musikken, og handlingene i filmene[:D] Er bare så synd at alle filmene tantebarnet mitt fikk, var i VHS[&o]
Vet du hvor man kan få kjøpt filmene billigst mulig over nett?

Vil også ha ALLE disney-klassikerne! En glede for barna, men kanskje mest for meg selv[8D] *drømme seg bort*

Svigermor har ALLE mummi-koppene som fins på markedet - samlet over flere år. Hun har også annet service i serien - så hver gang vi kommer på kaffebesøk, spør hun alltid hvem vi vil være (da mener hun av de motivene på koppene..lille my, snusmumrikken, snorkfrøken osv[8D]

Um, jeg har vell 10 mummitroll filmer til sammen [:-] (3 filmer på hver dvd)
Alle er kjøpt på cdon.com har jo ikke kjøpt alle sammen
samtidig men bestiller du hos dem så får du pakken på 3 dager [:D]
Men jeg har dvd og vhs spiller i ett så jeg har 4 vhser også [&o]
Mummifan?neida [8D]

Da skal jeg sjekke ut cdon[:D]

Back
Topp