Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du tar multivitaminer burde du ta omega 3 uten vitamin A, så du ikke får dobbelt opp.![]()
Og Vitamin D, er såååååå irriterende at Tran har tilsatt vitamin DJeg har enda ikke funnet det riktige preparatet for meg for jeg får i meg alle vitaminene og jod og folsyre gjennom andre tilskudd, men dessverre er det en solid dose Vitamin D i den pakka... Jeg trenger omega 3/6.... Sukk. First world problems
![]()
Kan du ikke ta omega 3 alene da? https://www.apotek1.no/produkter/ny...MIrb2R2p2B4QIViqoYCh3wvwzuEAQYASABEgIj2_D_BwE
Omega 6 får du sannsynligvis gjennom kosten.![]()
Fiskeolje fra sardiner og ansjos fra Sør-Amerika (Chile og Peru).
Joda, men jeg er veldig skeptisk til fiskeolje fra Sør-Amerika.... :/ Samboeren min var nylig 2 måneder langs kysten i Chile og Peru, det er vanvittig hva de driver med av overfiske og skittent spill der. SukkVår verden blir virkelig ødelagt på absolutt alle mulige måter uansett hvor vi titter.
Forøvrig inneholder disse tabelettene gelatin fra storfe. Vil helst ha et vegetarprodukt, hvem vet hvor det storfeet kom fra. Polen?

Det vet ikke jeg.
Nycoplus har også gelatinfri omega 3 (aner ikke hvor fiskeoljen kommer fra da) og omega 3 laget av alger.
Nei, det er nettopp det at de ikke skriver noe om opprinnelsen som gjør meg skeptisk. Vil vite hva jeg putter i meg, iallefall hvor det kommer fra
Ja, de algepreparatene har jeg hørt om, leter litt etter et firma som er kjent og tillittsvekkende![]()
Nycoplus svarer nok ærlig om du spør hvert fall, de er altfor store til å lyve tenker jeg.
Denne startet jeg på idag også