Multi tech eller two way?

schnuppaluppa

Gift med forumet
Ja..overskriften sier sitt. Kan dere komme med positivt og negativt? Skal over til sverige å handle i morgen. [:)]

På Babyproffsen Charlottenberg og Tøcksfors har de ikke Two Way. [8D] Men kunne jeg valgt fritt mellom de to hadde jeg valgt MT, synes den har bedre sidebeskyttelse. Og ifølge dama i butikken best i test bakovervendt i SVERIGE. [:D]

ORIGINAL: Labambie

På Babyproffsen Charlottenberg og Tøcksfors har de ikke Two Way. [8D] Men kunne jeg valgt fritt mellom de to hadde jeg valgt MT, synes den har bedre sidebeskyttelse. Og ifølge dama i butikken best i test bakovervendt i SVERIGE. [:D]

Multien ser jo bedre ut å sitte i, men det er jo sykt prisforskjell....[8D] Skal til svinesund, vet de bare har multien i den ene,men håper de har two way på happyland...

ORIGINAL: ~Vimsa~

har multi techen, valgte den pga den virket mer komfertabel og mere støtte på sidene. er veldig fornøyd med det setet[:)] men begge to er jo bra seter[:)]

ORIGINAL: Labambie

Det er forskjell på sidesstøtte og sidebeskyttelse. Beskyttelsen er det ingenting å si på, topp karakter i tester, bedre en andre seter med større sidestøtter.
MT har større sidestøtter enn TWE[;)]

Men TWE er tiltenkt store barn/vokse lenge i setet, og det er rett å slett mer plass i TWE enn MT[;)] spesielt bredde[:)]

Tusen takk for svar, snuppa er jo to år nå. Får prøve de i bilen. [:)]

Back
Topp